گوناگون 10:17 - 20 بهمن 1394
آیت‌الله علوی‌گرگانی:
آیت‌الله علوی‌گرگانی با صدور پیامی از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

مردم با حضور حماسی در ۲۲ بهمن، هوشیاری خود را به جهانیان اعلام کنند

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در پیام این مرجع تقلید آمده است:

«بسمه تعالی

قال الله تعالی: «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

در آستانه سالگرد سی و هشتیمن بهار انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در صحنه بین المللی ملت‌های مستضعف جهان در زیر بار ظلم‌ها و فشار استکبار جهانی هستند و هر روز مصیبتی جدید را تجربه می‌کنند و در صحنه داخلی هم دشمنان به فکر نقشه کشیدن برای ناامید کردن ملت هستند.

یقینا ملتی که در طول بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی خود را نشان داده و پاسدار خون شهدا بوده است، بیش از پیش پای تمامی ارزش‌های انقلابی و اسلامی خویش ایستاده و تمام قد دفاع می‌کند و هنوز نیز ایستاده و مقاوم خواهد بود.

اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت می‌کنم که در روز 22 بهمن حضور حماسی خود را نشان داده و با وجود همه مشکلات، هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند و این حضور آنها مقدمه‌ای برای حضور پرشورتر ملت در پای صندوق‌های رأی باشد.

امید است این حضور آگاهانه شما موجب دلگرمی بیشتر مسئولین و عزم جدی آنها در حل مشکلات مردم و خدمت صادقانه به آنها شود.»

انتهای پیام


7667555
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 868 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 894 تومان رسید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» یست و ششمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، از ساعت 12 امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» بازار سرمایه این روزها حال و روز خوشی را سپری نمی کند، اما در این میان سهامی بودند که به پشتوانه مدیریت قوی در گام اول و پشتوانه بنیاد عالی در گام دوم، توانستند تا حدود زیادی خودشان را از نوسانات رو به پایین حفظ نمایند، از جمله نماد «ومعادن...
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل زرین ذرت شاهرود با اعلام اینکه بزودی این شرکت در بازار بورس پذیرفته خواهد شد گفت: در سه ماهه ابتدایی سال مالی 1403 افزایش 64 درصدی سود خالص و افزایش 27 درصدی تولید داشتیم.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» این پست راهنمای سفر به جذاب ترین جاهایی است که می توانید با خرید بلیط هواپیما مشهد اصفهان از آن ها بازدید کنید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سی ودومین کنفرانس بین المللی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سرکوب دانشجویان منتقد جنگ غزه و رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه های اروپایی، آن هم در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان اروپا، وضعیت بی سابقه ای را در این حوزه ژئواستراتژیک ایجاد کرده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» اسرائیل هنوز قادر به ایجاد یک سامانه تشخیص دوست از دشمن IFF نبوده و به سادگی هم پهپادهای شناسایی و هم ذخایر موشک های پدافندی این رژیم بی دلیل از بین می روند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» پانته آ مدیری مجری رسانه های ضد ایرانی گفت: یکی از دلایلی که بعد از «ایران اینترنشنال» نمی خواستم با جایی کار کنم، این بود که نمی خواستم بردگی کنم؛ چون برده فکری بودن برای من بسیار سخت است که بگویند چه بنویسم یا چه ننویسم.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» جنگ غزه که اینک می توان آن را «طولانی ترین» و «شدیدترین» جنگ رژیم غاصب اسرائیل در طول دوران حیات ننگین آن دانست، به میدان بزرگ پیروزی یک ملت در مصافی نابرابر تبدیل شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است