استانی 22:21 - 30 شهریور 1393
بردستانی خبر داد:
دشتی-خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری دشتی گفت: در سال تحصیلی جدید 713 کلاس درس در 166 مدرسه آماده پذیرایی از دانش آموزان دشتی است.

713 کلاس درس آماده پذیرایی از دانش آموزان دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بردستانی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد پروژه مهر شهرستان دشتی اظهار داشت:در سال جاری 13 هزارو225 دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد .

وی افزود:جهت بازگشایی مدارس و باشکوهتر برگزار شدن این مراسمات ضرورت دارد ادارات شهرستان تمهیدات لازم در زمینه های مختلف را پیش بینی کنند.

بردستانی به اهداف این طرح اشاره و بیان کرد:ارتقای سطح آگاهی و دانش بهداشتی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه،افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، استفاده از ظرفیت های مردمی در دستیابی به شهر و روستایی سبز،کنترل بهداشت محیط مدارس،تامین و حفظ ارتقای سلامت روانی وبهداشتی دانش آموزان،کاهش بار ترافیکی ناشی از تردد مهرماه،فرهنگسازی وترغیب دانش آموزان به حفظ پاکیزگی شهر وروستاها از جمله اهداف این طرح می باشد.

وی ترویج فرهنگ حفاظت از فضای سبز به منظور کاهش هزینه های نگهداری این فضاها،ترویج فرهنگ ایمنی در بین دانش آموزان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مختلف و ارتقا فرهنگ ترافیک دانش آموزان به عنوان مبنای شکل گیری رفتارهای شهری از دیگر اهداف ستاد مهرعنوان کرد.

بردستانی با اشاره به اینکه زمان بندی اجرای طرح از 20 شهریور ماه لغایت 15 مهرماه است تصریح کرد:ایمن سازی راههای مجاور و حریم آنها به ویژه در جاده های کناره و  کمربندی،ایجاد گشت های ترافیکی،تشکیل ستاد جلوگیری از انجام حفاری،شناسایی مدارس و مراکز آموزش عالی واقع شده در حریم محورهای اصلی و راههای پر خطر از مهمترین اقدامات حوزه حمل ونقل و ترافیک است.

وی همچنین از مرکز بهداشت و درمان شهرستان خواست جهت اجرای مواردی همچون آمادگی کامل اورژانس جهت امداد رسانی به مجروحان ومصدومان احتمالی،استقرار آمبولانس و محل های مناسب و استقرار اکیپ های امداد و نجات در معابر منتهی به مدارس آمادگی لازم داشته باشند.


4766059
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است