استانی 23:20 - 27 آذر 1397

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اسناد خزانه به شبکه راه ها تزریق شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی علیمردانی اظهار کرد: خراسان شمالی فاقد آزاد راه بوده اما دارای ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه های روستایی است که از این میزان راه، دو هزار کیلومتر آسفالت و دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر خاکی و شوسه است و در کل ۷۵ پروژه راه به طول ۷۰۰ کیلومتر در استان در دست ساخت است.

علیمردانی با اشاره به آسفالت راه های روستایی در خراسان شمالی، بیان کرد: با توجه به اعتباری که هرساله به احداث راه های روستایی استان اختصاص می یابد به طور متوسط سالانه بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت می شود و تلاش کرده ایم  این مقدار در سال های آتی افزایش پیدا کند.

وی افزود: شاخص برخورداری از راه های روستایی در استان ۴۳ درصد بوده و نسبت به میانگین کشوری که ۵۲ درصد است ۹ درصد کمتر است که با برنامه ریزی های انجام شده در ساله ای آتی به میانگین کشوری خواهیم رسید.

وی به بدهی پیمانکاران حوزه راه اشاره کرد و گفت: بدهی این اداره کل بابت پروژه ها به پیمانکاران مبلغی بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال بوده که نیاز است هرچه سریعتر نسبت به پرداخت آن اقدام  شود، همچنین برای برقراری ایمنی راه های در حال احداث استان، اعتباری معادل ۱۸۰ میلیارد ریال مورد نیاز است  .


10003847
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است