فرهنگی‌هنری 02:06 - 18 بهمن 1394
پوستر فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی در حالی رونمایی می شود که فیلم به دبیرخانه جشنواره ارایه شده است.

خبرگزاری فارس: درحالی که برخی گمانه زنی ها مبنی بر نرسیدن فیلم سینمایی«یتیم خانه ایران» به دبیرخانه  جشنواره زده می شود، پوستر این فیلم  رونمایی شد. پوستر فیلم به خوبی فضای درون فیلم را روایت می کند و معرف فیلم است.



«یتیم‌خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که طی آن عده ای ملیونی از ایرانیان به سبب آن کشته می شوند، این قحطی در سال‌های 1296 تا 1299 و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داده است.



طبق زمان بندی صورت گرفته از سوی دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر   نمایش های «یتیم خانه ایران» از یکشنبه 18 بهمن در سینماها شروع می شود و ساعت 24 همین روز هم برای اصحاب رسانه در کاخ جشنواره به نمایش درخواهد آمد.



رونمایی از «یتیم خانه ایران» +عکس



«یتیم خانه ایران» یکی از تولیدات مهم امسال سینمای ایران است که در آن بازیگرانی همچون: علیرام نورایی، جعفر دهقان، قطب الدین صادقی، فرخ نعمتی، آهو خردمند، داریوش اسعد زاده، صالح میرزا آقایی، ایمان صفا، علی شادمان، حمید تاج دولتی، بهار محمد پور، ملیکا شعبان، پرویز بزرگی، مصطفی بهشتی، مهری آل آقا، محسن حسینی، پریسا بادران، رضا اکبری، والا شهیری ایفای نقش می کنند.



بازیگران خارجی، برایان طرفه، برت جان کورن، کامرون چَپمَن، جان اُتُل، پاول دودنی، تونی هیوز، کلوم کوتس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی حضور دارند.

7659738
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» در دو بخش مجازی و حضوری از نوزدهم روز چهارشنبه تا روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «ادب زندگی (خلاصه کتاب حلیة المتقین علامه مجلسی)» اثر محسن معینی وارد بازار نشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه برپایی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از پوستر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت برپایی این رویداد فرهنگی با طراحی شاپور حاتمی، رونمایی شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس پیشکسوت رادیو امروز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس پیشکسوت رادیو امروز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «شکرستان» با پردازش‌های خوبی که روی موضوعات روز و آداب و رسوم ایرانی دارد، ازجمله پویانمایی‌های موفق رسانه ملی است که حالا ۱۸ ساله شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کاظم نوربخش گفت: در فصل پنجم نون خ با شیرین ازدواج کردم و این فصل سریال سختی‌های خاص خودش را داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها برای روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگر فرهنگی گفت: سنگ‌نوشته‌ها و سفال‌نوشته‌ها در تاریخ ایران زیاد است و ایرانیان بسیاری از مطالب را اینگونه می‌نوشتند و اهل مطالعه بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک پژوهشگر صنایع دستی گفت که از گذشته تا به امروز، کالا‌هایی در کشور داریم که می‌توان در قالب جدید به عنوان صنایع خلاق فرهنگی از آن‌ها استفاده کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است