استانی 02:25 - 09 فروردین 1394
اردبیل؛
فرماندار شهرستان سرعین گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران بی‌شمار در قلب گردشگری استان اردبیل سرعین، ما آمادگی استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی را داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ناصری به وضعیت خاص سرعین و ضرورت خدمات‌رسانی کیفی‌تر را به گردشگران و مسافران یادآور شد و تصریح کرد: ما همه دستگاه‌ها را مکلف کرده‌ایم تا در انجام این رسالت عظیم موفق عمل کنند و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند تا با لغو مرخصی‌ها در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی باشند.

اسکان مسافران نوروزی در کلاس های درس و فعالیت نانوایی ها در ایام عید نوروز

فرماندار سرعین گفت: ‌برای اسکان گردشگران شش مدرسه مهیا شده و بخش عظیمی از نانوایی‌ها تا ظرفیت دو برابر فعالیت فعلی خود انجام وظیفه می‌کنند و تلاش بر این است تا سرویس‌های بهداشتی آماده‌سازی شده و کشیک ادارات نیز برای این ایام فراهم آید.

ناصری فعالیت شش اکیپ اداره برق را در یک جنبش حقیقی اصلاح روشنایی یادآور شد و افزود: تمام مجموعه‌های اداری و اجرایی به ویژه شهرداری و شورا تلاششان بر این است تا هتل‌داران،‌ صاحبان آب‌های گرم و دستگاه‌های دولتی آماده استقبال از مسافران و گردشگران باشند.

آب های گرم سرعین به شکل بهداشتی برای مسافران مهیا می شوند

ناصری فرماندار سرعین گفت: آبگرم‌های سرعین برای میهمانان نوروزی به شکل بهداشتی مهیا می‌شود.

وی بهداشتی کردن آب‌های گرم و معدنی را به عنوان یک ضرورت یادآور شد و بیان کرد: برای بهسازی گاومیش‌گلی به عنوان آب گرمی که بیشترین استقبال از آن انجام می‌شود 700 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

ناصری در ادامه افزود: 11 آبگرم معدنی سرعین در ایام نوروز آماده ارائه خدمات هستند که 9 مورد از آنها مدرن و بهداشتی و بهداشتی کردن دو مورد آبگرم‌ها نیز در اولویت است که باید از محل درآمدهای خود نظیر آبگرم پهن‌لو بتوانند به صورت بهداشتی ارائه خدمات کنند.

انتهای پیام/ع


6108456
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است