استانی 16:38 - 15 مهر 1401

کشف بیش از ۹۲ کیلوگرم تریاک در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های الیگودرز، چگنی و کوهدشت در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط چهار سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته چهار قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با سه دستگاه سواری در حال انتقال محموله‌های مواد مخدر از استان‌های همجوار هستند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله‌های مواد مخدر انجام شد.

سردار الهی گفت: سرانجام تیمی مشترک از مأموران پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل‌های مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی‌های مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنها بیش از ۹۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری چهار سودا گر مرگ در این رابطه عنوان کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.


11704549
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است