سیاسی 11:45 - 12 مهر 1394

رشت / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی /تصویردارد

مراسم تشییع پیکر3 نفر از حجاج جان باخته حادثه منا دقایقی پیش در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما پیکر احمد اسماعیلی چافی ، علی اصغر صالحی و ابراهیم پور رستمی امروز در رشت تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این 3 حاجی بعد ازاقامه نماز به امامت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان از میدان شهدای ذهاب تا میدان بسیج رشت برگزارشد.

در مراسم تشییع جان باختگان حادثه منا چند هزار نفر از قشرهای مختلف مردم به ویژه بستگان جان باختگان حادثه منا و مسئولان گیلان حضورداشتند.

معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استانداری گیلان به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در رشت گفت : پیکر احمد اسماعیلی چافی ، علی اصغر صالحی به لنگرود منتقل شد و فردا پس از تشییع دوباره به خاک سپرده می شود.

محمد احمدی پور افزود : پیکر ابراهیم پوررستمی یکی دیگر از جانباختگان حادثه منا که با کاروان شرق گیلان به سرزمین وحی اعزام شده بود امروز پس از تشییع در رشت به رامسر منتقل شد.

وی اعلام کرد : پیش از این قرار بود پیکر 4 حاجی جان باخته حادثه منا در رشت تشییع شود که پیکر یکی از آنها که اهل تنکابن بود وبا کاروان شرق گیلان به سرزمین وحی اعزام شده بود به مسئولان گیلان تحویل داده نشد.

در حادثه منا 25 نفر از حجاج گیلانی جان باختند.

0002


7160357
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دلخوش گفت: قانونی که درباره سلاح بود نیاز به اصلاح داشت تا با تشدید مجازات متخلفان بتوان از وقوع جرم جلوگیری کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه با بیان اینکه چگونگی و کیفیت نقش آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی و تحریم عملی تسلیحاتی و تجاری را ابزار مهمی در توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه و جنایاتش در ...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای امور خارجه ایران و عربستان در محل برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی در بانجول با یکدیگر دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای امور خارجه ایران و عربستان در محل برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی در بانجول با یکدیگر دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای امور خارجه ایران و اندونزی در محل برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی در بانجول با یکدیگر دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت با حضور جمعی از اعضای هیئت دولت تصویب شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ناو لجستیکی شهید مهدوی یک ناو جنگی ساخت جمهوری اسلامی ایران است که در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعال است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا آغاز شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محسن رضایی طی چند روز گذشته با اعضای شورای مرکزی احزاب، گروه‌ها و جبهه‌های انقلاب نشست‌های جداگانه‌ای برگزار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نادری گفت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است