استانی 12:36 - 08 آبان 1399
ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن 849 نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

تعداد قربانیان "کرونا" در کرمانشاه به 849 نفر رسید

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سیر صعودی مبتلایان و فوتی های کرونا در استان گفت: تاکنون شمار مبتلایان کرونا در استان به 27 هزار و 878 نفر رسیده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون 17 هزار و 96 بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری شدند که از این تعداد 15 هزار و 299 نفر ترخیص شده اند.

این مسئول یادآور شد: تنها در شبانه روز گذشته 246 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده اند که متاسفانه 130 نفر آنها وضعیت نامناسبی داشته و در ICU بستری بوده، همچنین حال 32 نفر آنها وخیم بوده و به دستگاه اکسیژن متصل هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: در آبان ماه سال جاری روزانه بطور میانگین 206 نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند و در حال حاضر 960 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی یادآور شد: از مجموع بستری های کرونا در استان 32 درصد در شهرستانها بستری بوده و مابقی در مرکز استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه بیشتری تعداد فوتی و بستری کرونا را به خود اختصاص داده گفت: بعد از کرمانشاه، شهرستان اسلام آبادغرب بیشترین تعداد فوتی و مبتلای کرونا شناسایی شده را به خود اختصاص داده است.

محمدی آمار جان باختگان کرونا در استان را 849 نفر اعلام و تصریح کرد: تنها در شبانه روز گذشته 12 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام


10785199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است