ورزشی 18:08 - 29 دی 1395
نعیم سعداوی:
اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تاخیر ۲۰ دقیقه ای در آغاز بازی، روی تمرکز بازیکنان ما برای این بازی تاثیر منفی گذاشت.

تاخیر درمسابقه روی فولاد تاثیرمنفی گذاشت/ بایک جلسه تمرین آمدیم

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما به لحاظ روحی و روانی آماده برگزاری این بازی بودیم ولی مشکل این بود که زمان کافی برای تمرین در اختیار نداشتیم به گونه ای که با یک جلسه تمرین به این بازی رسیدیم.

وی افزود: با این وجود در این بازی نتوانستیم کارهای تاکتیکی خود را به خوبی در زمین پیاده کنیم و باید قبول کرد وقتی در برابر تیمی مثل پرسپولیس تهران در همان دقایق نخست گل دریافت می کنید سخت است که بتوانید آن را جبران کنید.

سعداوی بیان کرد: با تمام وجودم از هواداران فولاد عذرخواهی می کنم چرا که آنها به خوبی ما را تشویق کردند ولی ما اینگونه باختیم. من این باخت را گردن می گیرم ولی هواداران ما شک نکنند که آینده خوبی در انتظار این تیم فولاد خوزستان است. به نظر من باید این تیم جوان را حمایت کرد تا بازیکنانش بتوانند به درخشش خود ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: یکی از دلایل مهم باخت ما به پرسپولیس این بود که با دو گل از حریف عقب افتادیم و از سوی دیگر حریف مهره های قابل اعتنایی برای کنترل بازی در اختیار داشت. با وجود اینکه همه تعویض های من تهاجمی بود ولی موفق به گلزنی نشدیم اما حریف از این وضع استفاده کرد و روی ضد حملات به گل رسید.

سعداوی در خصوص اینکه چرا برخی بازیکنان فولاد همانند ساسان انصاری عصبانی بودند، بیان کرد: بله حق با شماست ولی شاید دلیل آن این بود که نباید با این نتیجه شکست می خوردیم و آنها دنبال جبران نتیجه بودند. ما دوست نداشتیم در شهر خودمان با چنین نتیجه ای شکست بخوریم ولی این طبیعت فوتبال است که چنین نتایج غیرمترقبه ای در آن رخ می دهد.

وی توضیح داد: در ابتدای فصل فشار مسابقات تیم روی دوش ۱۲ تا ۱۳ بازیکن ما بود ولی رفته رفته بازیکنان خوبی در تیم کشف شدند و نفراتی هم به تیم اضافه شدند ولی شک نکنید آینده این تیم درخشان است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با سه گل برنده این بازی شد.


8683254
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است