استانی 09:25 - 23 تیر 1393
مشهد/
رییس سازمان حج و زیارت از رتبه دوم خراسان رضوی در تعداد زائران حج عمره کشور خبر داد.

مسعود مجردی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: سالانه نزدیک ‌به ۳۰۰‌هزار نفر زائر از استان به سه کشور عراق، عربستان و سوریه می‌روند.

وی افزود : براساس مصوبه دولت، سفرهای زیارتی به کشورهای عراق، عربستان، سوریه زیرنظر این سازمان است.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی با تأکید بر اینکه از ١٩‌رمضان تا ٢٤ این ماه زائر به عتبات نمی‌فرستیم، اظهار داشت: استان خراسان رتبه دوم کشور را داراست و از سهمیه ٨٠٠‌هزار نفری کشور، ١٠٠‌هزار نفر سهمیه استان است که در قالب ٥٣‌کاروان که سه‌کاروان آن سهم برادران سنی است، عازم حج می‌شوند.

مجردی با بیان اینکه فرستادن زائر به کشور سوریه انجامنمی‌شود، گفت: باتوجه‌ به پیروزی‌های چشمگیر ارتش سوریه در این کشور و برقراری آرامش نسبی امیدواریم اجازه اعزام زائر به این کشور به ما داده شود.

وی با اشاره‌ به نا آرامی‌های کشورعراق، بیان کرد: باتوجه ‌به نگرانی‌ها زائرانی را که ثبت‌نام کرده بودند، به انصراف درخواست تشویق کردیم و سفرهای زمینی به‌دلیل نبود امنیت در این کشور قطع شد؛ پروازها هم به‌دلیل کمبود درخواست قطع شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی افزود: باتوجه‌ به پیروزی‌های ارتش عراق و برقراری آرامش در شهرهای یادشده پروازها از ١٥‌رمضان دوباره آغاز می‌شود

//انتهای پیام


4232190
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است