ورزشی 12:03 - 06 اسفند 1396
مهاجم رئال مادرید در دیدار برابر آلاوس رفتار متفاوتی نسبت به کریم بنزما داشت و حرکت او یادآور حمایت‌های سرمربی فرانسوی تیمش از بازیکن فرانسوی بود.

رونالدو، زیدان دوم شد

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در دیدار رئال مادرید و آلاوس توانست دو گل به ثمر برساند و نقش مهمی در پیروزی چهار بر صفر تیم‌شان داشته باشد. با این حال مهاجم رئال مادرید در این بازی دو حرکت زیبا نسبت به کریم بنزما انجام داد.

ستاره پرتغالی پیش از پایان نیمه نخست با پاس پشت پا بنزما در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. رونالدو پس از گلزنی به مهاجم فرانسوی اشاره کرد و از او خواست در شادی پس از گلش همراهی‌اش کند. او گل خود را به بنزما تقدیم کرد. رونالدو این چنین از مهاجم فرانسوی مادرید حمایت کرد، بازیکنی که در اواسط نیمه اول به خاطر از دست دادن یک موقعیت خوب توسط تماشاگران حاضر در سانتیاگوبرنابئو هو شده بود.

در لحظات پایانی بازی داور یک پنالتی‌ به نفع سفیدپوشان گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید رونالدو قرار است این ضربه را بزند و هت تریک کند اما ستاره پرتغالی این کار را نکرد و اجازه داد بنزما پشت ضربه بایستد. مهاجم فرانسوی نیز آن را به گل تبدیل کرد.

حرکات رونالدو در بازی دیشب (شنبه) کمی نامانوس بود چون مهاجم پرتغالی تا چند وقت پیش تنها به فکر گلزنی خود بود. او در شروع فصل عملکرد خوبی نداشت و گل‌های کمی را به ثمر رسانده بود اما با شروع سال جدید (۲۰۱۸) همه چیز عوض شد و دوباره او به دوران اوجش بازگشت.

حمایت او از بنزما که به خاطر بازی‌های نه چندان درخشانش تحت فشار است یادآور رفتار زین‌الدین زیدان نسبت به این بازیکن بود. سرمربی فرانسوی رئال مادرید حتی در بدترین شرایط همیشه از بنزما حمایت می‌کرد و یک بار گفت‌: من تا مرگم از او حمایت خواهم کرد.

زیدان پس از بازی دیشب به تمجید از حرکت رونالدو پرداخت و گفت‌: بنزما شایسته گلزنی در این بازی بود.

هم‌چنین کیلور ناواس پس از بازی از رفتار رونالدو تمجید کرد.

انتهای پیام


9691084
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است