علمی فناوری 12:24 - 23 مرداد 1397
قانعی خبر داد
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: یکی از اهداف تشکیل ستاد توسعه زیست‌فناوری در معاونت علمی، ارائه الگوهای نوین در این حوزه است.

الگوهای نوین در زیست‌فناوری ارائه می‌شود

به گزارش ایسنا، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به ضرورت ارائه الگوهای نوین در زیست‌فناوری، بیان کرد: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی به دنبال ترویج، عمومی و فرهنگ‌سازی الگوهای نوین در زیست‌فناوری است و برای رسیدن به این هدف برنامه‌های مختلفی در این زمینه ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: ستاد توسعه زیست‌فناوری در راستای سیاست ملی کوچک‌سازی بدنه دولت، با پرهیز از گسترش سازمان اداری تلاش دارد تا وظایف و مأموریت‌های خود را بر اساس بهره‌گیری از سرمایه ‌انسانی و امکانات موجود در نهادهای ذیربط انجام دهد که یکی از اهداف مهم تعیین‌شده برای ستاد ترویج، عمومی و فرهنگ‌سازی الگوهای نوین در زیست‌فناوری است.

به گفته قانعی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ملی، هماهنگی و هم‌افزایی منابع و امکانات کشور و نظارت بر پیشرفت زیست‌فناوری در کشور نیز از مهم‌ترین وظایف ستاد توسعه زیست‌فناوری است.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی در ادامه عنوان کرد: برای تحقق اهداف تعیین‌شده در ستاد، کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا به صورت ویژه و تخصصی تحقق این اهداف را پیگیری کنند.

انتهای پیام


9873522
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشخصات فنی و تصاویر مینی‌کامپیوتر جدید کورسیر در آستانه‌ رونمایی فاش شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه مراسم بزرگ مایکروسافت، آزمایش عمومی قابلیت‌های جدید کوپایلت در ویندوز ۱۱ موقتا به‌حالت تعلیق درآمد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در همایش کشوری آموزش علوم پزشکی از پنج پژوهشگر، ۶ ایده نوآورانه دانشجویی، سه پایان نامه برتر آموزش پزشکی، یک سخنرانی کوتاه و یک کارگاه آموزشی تقدیر شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر تازه منتشر شده منتسب به آیفون ۱۶ خبر از تغییرات در آرایه دوربین نسخه معمولی و پلاس در کنار ضخامت کمتر تمامی مدل‌ها می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل به تازگی به ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا یوتیوب اشاره کرده که در زمینه ساخت ویدیو‌های جدید به آنها کمک می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آخرین اعلام مرکز ثبت دامنه کشوری تاکنون یک میلیون و ۶۲۵ هزار و۵۷۶ دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده که در این میان پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیشترین دامنه فعال را دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در یک آزمایش، ۱۰۰ اپلیکیشن روی یک گوشی اندرویدی و آیفون نصب شده و داده‌های ارسالی آنها برای سرور‌های خارجی بررسی شده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون سابق آموزش و پرورش گفت: بر اساس یک آمار حدود ۵۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ژاپنی‌ها به دستاورد فوق‌العاده‌ای در زمینه تست 6G رسیده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است