گوناگون 12:39 - 03 اردیبهشت 1393
نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان با غلبه بر حریفش در دور سوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا راهی دیدار پایانی شد.

به گزارش مشرق، در ادامه  رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز در آستانه قزاقستان آغاز شده است، آزادکاران 4 وزن اول کشورمان (اوزان 57، 65، 86 و 125 کیلوگرم) به مصاف حریفان خود رفتند که کمیل قاسمی نماینده سنگین‌وزن ایران با پیروزی مقابل کشتی‌گیر قزاق راهی دیدار پایانی شد.



قاسمی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان که در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مقابل کشتی‌گیری از کره‌جنوبی به پیروزی دست یافته بود در دور دوم هم با نتیجه 5 بر صفر از سد آیال لازاروف، دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید. وی در این مرحله هم با نتیجه 12 بر صفر مقابل دولت شابانبای، دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم المپیک لندن از قزاقستان به برتری دست یافت و فینالیست شد. در این وزن 10 کشتی‌گیر حضور دارند.



به گزارش فارس، قاسمی در مرحله نیمه‌نهایی جام تختی که چندی پیش به میزبانی ایران برگزار شده بود در کمتر از یک دقیقه با ضربه فنی مقابل این کشتی‌گیر شکست خورده بود که با این پیروزی انتقام آن باخت را از حریفش گرفت.



پیش از این سیداحمد محمدی و میثم مصطفی‌جوکار هم در اوزان 65 و 86 کیلوگرم جواز حضور در دیدار ‌نهایی را کسب کرده بودند.




3558322
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال 1402 موفقیت های زیادی در حوزه تولید، فروش، صادرات و بهره وری کسب کرده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» تابستان با گرمای طاقت فرسای خود از راه رسیده و نیاز به یک کولر گازی با کیفیت و کارآمد را بیش از پیش نمایان ساخته است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» وقتی در مورد دیزاین و طراحی داخلی ساختمان صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهن می آید، شکل و ظاهر سقف و دیوار های خانه است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» ارتودنسی دندان بیش از یک روش زیبایی است؛ یک سرمایه گذاری برای سلامت دهان و دندان در طولانی مدت محسوب می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» پس از تنش زمستان گذشته میان تهران- اسلام آباد، اهمیت حضور سیدابراهیم رئیسی در پاکستان دوچندان شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» با توجه به توان گسترده پدافند هوایی ارتش روسیه درون خاک اوکراین، پنتاگون در ماه آگوست 2022 میلادی تصمیم به ارسال موشک های ضد رادار هارم برای ارتش اوکراین گرفت.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» وکیل بیماران تالاسمی گفت: شکایت موکلان ما از آمریکا به جهت خسارات تحریمی است که با نرسیدن دارو به بیماران مبتلا به تالاسمی تشدید بیماری یا فوت آن ها را رقم زده است. 
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» یکی از ویژگی های خاص منافقین در خانه های تیمی استفاده از ازدواج های تشکیلاتی است، عمر این وصلت ها اغلب کوتاه بوده و آشنایی و جدایی در آن تابع تشکیلات است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مجری صهیونیستی اینترنشنال بارها در برنامه های خود، به حمایت تمام قد از اسرائیل پرداخته که نشان می دهد، این شبکه به مانند کارفرمایش، در سراشیبی سقوط انسانیت است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سرانجام گمانه زنی ها، پچ پچ ها و شایعات، پیراهن حقیقت بر تن کرد و حالا ما می دانیم 2 مسؤول سابق کمیته برگزاری مسابقات فوتبال و رئیس کمیته داوران ناگزیر به استعفا شده اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است