استانی 11:35 - 21 آبان 1398
رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان خبر داد:
ایسنا/خوزستان رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان با بیان این‌که بیش از ۵۰ باشگاه در اهواز طی دو سه سال اخیر پلمب شده‌اند یا در حال پلمب هستند، گفت: این نوید خوبی است که ما می‌توانیم از این به بعد، جوانان‌مان را با خیال راحت به اماکن ورزشی بفرستیم و مطمئن باشیم در آن‌جا روند سالمی را طی خواهند کرد.

پلمب ۵۰ باشگاه ورزشی متخلف در اهواز

منصور روزدار در گفت‌وگو با ایسنا، در راستای نظارت بر باشگاه‌های ورزشی، اظهارکرد: شاید تنها مشکل عمده‌ای که ما در سطح کشور و خوزستان داریم، بحث فروش مکمل‌ها و مواد نیروزا در اماکن ورزشی توسط افراد سودجود است. خوشبختانه از حدود سه چهار سال پیش با همتی که وزارت ورزش داشت و همچنین توانمندی‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، اکیپ‌های قدرتمندی برای مقابله با این موضوع تشکیل شد و ما با افراد سودجو و آن‌هایی که در فروش مواد دخالت دارند، برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ باشگاه در اهواز طی دو سه سال اخیر در این زمینه پلمب شده‌اند یا در حال پلمب هستند و این نوید خوبی است که ما می‌توانیم از این به بعد، جوانان‌مان را با خیال راحت به اماکن ورزشی بفرستیم و مطمئن باشیم در آن‌جا روند سالمی را طی خواهند کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان همچنین با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان، عنوان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا تمام هیات‌های ورزشی، توانمندی‌های خود را ارائه دهند و مردم نیز در خصوص این فعالیت‌ها و توانمندی‌ها اطلاعاتی به دست آورند.

وی افزود:‌ هیات پزشکی ورزشی یک هیات پشتیبان است و نقش پیشگیری، بازتوانی و درمان ورزشکاران را بر عهده دارد ولی فعالیت هیات به مواردی که اشاره کردم، برنمی‌گردد و بحث آموزش، کنترل دوپینگ، نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و ... در حوزه فعالیت‌های این هیات هستند. بنابراین بسیاری از توانمندی‌های هیات پزشکی ورزشی قابل ارائه در نمایشگاه ورزش نیستند.

روزدار خاطر نشان کرد: بر اساس اقداماتی که طی این سال‌ها انجام شده است، هیات پزشکی ورزشی خوزستان توانسته به جایگاه فعلی دست پیدا کند و یکی از هیات‌های برتر کشور محسوب شود. شاید تنها هیاتی در کشور هستیم که دارای مرکز فیزیوتراپی و مرکز مجهز به آب‌درمانی هستیم.

انتهای پیام


10291466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است