استانی 13:12 - 05 شهریور 1393
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت
19 طرح عمرانی در بخش اسالم تالش به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

19 طرح عمرانی در اسالم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، بخشدار اسالم پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه‌های بخش اسالم اظهار کرد: اعتبارات پروژه‌های انجام شده در اسالم 5 میلیارد و 711 میلیون و 300 هزار تومان است.

علی درمانی با بیان اینکه 3 هزار و 115 خانوار از طرح‌های بخش اسالم بهره‌مند شدند، افزود: از جمله پروژه‌های انجام شده در بخش اسالم آسفالت و راه‌های روستایی است.

وی بهسازی و آسفالت راه روستایی وارده‌سرا، روکش آسفالت محور اسالم‌ - خلخال به طول 3.3 کیلومتر و روکش آسفالت راه روستایی «لمرسفلی» را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.

بخشدار اسالم به بهره‌برداری از پروژه‌های روستایی در این بخش اشاره کرد و گفت: افتتاح از ایستگاه پمپاژ، اجرای طرح هادی، نصب و راه‌اندازی اینترنت پرسرعت (ADSL)، تأسیس سایت موبایل BTS و گازرسانی به روستاهای «ویشخصه‌محله» و «نارنج‌دول» از دیگر پروژه‌ها ذکر کرد.

وی ایجاد تأسیسات توزیع به منظور تامین برق پمپاژ آب املاک کشاورزی علی‌سرا، احداث یک‌هزار و 410 متر شبکه فشار ضعیف هوایی تامین برق تک خانوارهای بدون برق و نصب 98 عدد چراغ برای توسعه روشنایی معابر روستایی از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.

درمانی خاطرنشان کرد: احداث کانال بتنی به منظور هدایت آب‌های سطحی و کشاورزی، احداث دیواره حفاظتی و کانال نهر روستای بالاده از جمله طرح‌هایی است که در مناطق روستایی بخش اسالم به مناسبت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر اسالم طرح‌های متنوعی در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بازسازی مدرسه دخترانه 6 کلاسه اندیشه اسالم، احداث 310 متر شبکه فشار ضعیف هوایی تامین برق متقاضیان شهری از دیگر پروژه‌ها است.

بخشدار اسالم بازخوانی زندگی و سیره شهیدان رجایی و باهنر را رسالت بزرگ جامعه دانست و یادآور شد: تبیین ابعاد شخصیتی این شهیدان به نسل امروز و نسل‌های آینده ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.


4579468
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است