اجتماعی 11:29 - 29 مهر 1400

ضرورت هم افزایی شهرداری و ناجا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در دیدار با شهردار تهران، بیان کرد: امروز برای آشنایی و ایجاد وحدت، همدلی، رفاه و هم‌افزایی خدمت شهردار تهران آمده‌ایم. با آغاز مدیریت جدید در شهرداری تهران باید یک ارتباط نزدیک و هم‌افزا میان شهرداری با نیروی انتظامی ایجاد شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ موضوع باعث شده که نیروی انتظامی به صورت مرتب و روزانه با شهرداری در ارتباط باشد، افزود: نگاه نیروی انتظامی در دوره‌های پیشین و جدید با توجه به روی کارآمدن مجموعه ولایی، انقلابی و جهادی وظیفه نیروی انتظامی را دوچندان می‌کند که در کنار مجموعه شهرداری تهران به ویژه آقای زاکانی باشد تا شهردار بتواند بدون هرگونه دغدغه‌ای مسئولیت‌های خطیر و مهمی که در شهرداری تهران است را به مرحله اجرا بگذارد و فعالیت‌ها را به خوبی انجام دهد.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه اگر نیروی انتظامی در دو بخش امنیت، آرامش و آسایش هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم را ایجاد کند حتماً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد، بیان کرد: هم‌افزایی دستگاه قضا به ویژه دادستانی و دادسراها با نیروی انتظامی، امنیت آفرین خواهد بود.

وی عنوان کرد: در بخش آرامش و انضباط اجتماعی توسعه و رونق شهری، عمران و آبادانی؛ هم افزایی شهرداری و نیروی انتظامی جزو ضروریات است و باید این دو نهاد در کنار هم قرار گیرند تا کارها بسیار خوب به سامان برسد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه افزود: نیروی انتظامی با تمام امکانات در خدمت شهرداران مناطق و نواحی، معاونان و … خواهد بود؛ البته بنده این مورد را به همکاران خود ابلاغ کرده‌ام. این مورد با جدیت دنبال خواهد شد تا اهداف تیم مدیریت ولایی و جهادی شهرداری تهران اجرا شود.

سردار رحیمی در ادامه به ذکر تعدادی از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی پرداخت و گفت: ترافیک یکی از موضوعات مورد مطالبه رهبری و مسئولان نظام همچنین دغدغه ویژه جنابعالی است که این روزها مقداری مشکل ساز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این روزها ترافیک جدی در تهران مشاهده می‌شود که حجم این ترافیک از ساعت ۴ عصر به بعد بیشتر می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه معتادان متجاهر در سطح شهر یکی دیگر از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی است، تصریح کرد: واقعیت دراین‌باره فراهم نبودن زیرساخت‌ها و اصلاح مسیر بازپروری است چرا که مسیر اشتباهی طی می‌شود. در این‌ باره علاوه بر هزینه، ساختمان‌های مورد نیاز طبق ماده ۱۵ و ۱۶ فراهم شده است اما مسیر اشتباهی برای بازپروری معتادان طی می‌شود.

سردار رحیمی در ادامه بیان کرد: پیش از این گفته بودیم که درباره خانه‌های بهاران هزینه‌هایی که انجام می‌شود، دور ریختن منابع است. بنده برای ایشان تحلیل کردم و شهردار پیشین هم این موضوع را پذیرفت. مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ مسیر بازپروری که طی می‌کنند اشتباه است همچنین اختصاص نیم تا یک درصد از بودجه سالانه شهرداری به بحث انضباط عمومی و امنیت اجتماعی را ذکر کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با عرض تبریک برای مدیریت جدید شهردار تهران و آرزوی موفقیت برای او، گفت: فرمانده نیروی انتظامی تهران در خدمت تلاش شبانه روزی مدیریت شهری خواهد بود.


11282191
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از پاکسازی اراضی شهرک صنعتی این شهرستان به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رفیعی گفت: تکلیف مدیریت اجرایی پسماند‌های الکترونیکی در کشور مشخص نیست و کاملا غیر اصولی مدیریت می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با روز شورا‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش «با زمین مهربان باشیم» به عنوان دومین پویش سال ١٤٠٣ به اجرا در آمد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با ۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس پویش فرهنگی به مناسبت این روز در پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در برزیل یک دانشجوی علوم کامپیوتر راه‌حلی مبتکرانه با استفاده از هوش مصنوعی برای هشدار به رانندگان در مورد حضور حیوانات ارائه کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است