استانی 21:06 - 27 فروردین 1397
مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان:
اهواز - مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: به علت اینکه اعتباری برای حفظ و حراست از معلم سراها نداریم، باید آنها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

معلم سراهای خوزستان به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی عصر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان خوزستان اظهار کرد: در سال ۹۰ عملیات اجرایی تعداد ۲۳ معلم سرا از محل اعتبارات شرکت نفت در خوزستان آغاز شد که از این تعداد، ۱۰ واحد تحویل آموزش‌وپرورش خوزستان شد.

وی افزود: ۱۳ معلم سرا باقیمانده فاقد اعتبارات جدید برای تکمیل بودند؛ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این واحدهای باقیمانده برآورد شده است.

رضایی با اشاره به اینکه واگذاری این معلم سراها به بخش خصوصی در حال پیگیری است، ادامه داد: چون منابعی برای حفظ و حراست از این پروژه‌ها نداریم، باید آنها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

اسکندر آرامی رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه سه اهواز نیز در این نشست گفت: در موضوع رضایت شغلی فرهنگیان کمتر بحث شده و راه‌اندازی مراکز رفاهی و درمانی فرهنگی واقعاً در راستای افزایش رضایتمندی آنها و ماندگاری نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش تأثیرگذار است.

وی افزود: خوزستان بنا به فرموده امام، دین خودش را به اسلام ادا کرده و باید در شأن مردم این استان خدمات‌رسانی لازم را داشته باشیم.

آرامی بیان کرد: به هر شکلی که شده باید اعتبارات لازم برای تکمیل این مراکز رفاهی فرهنگیان تأمین شود، چون برای افزایش رضایتمندی فرهنگیان خیلی مؤثر خواهد بود.


9747719
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است