استانی 15:40 - 29 مرداد 1393
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از هم‌افزایی مسئولان استانی در برگزاری باشکوه همایش ملی «مساجد و جهان اسلام» قدردانی کرد و گفت: امیدواریم چنین برنامه‌هایی در سطح بین‌المللی برگزار شود.

هم‌افزایی مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی در برگزاری باشکوه همایش ملی «مساجد و جهان اسلام»

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام رضا قاسمی ظهر امروز در همایش ملی «مساجد و جهان اسلام» ضمن خیر مقدم به مهمانان و برگزیدگان مسجدپژوه سراسر کشور اظهار کرد: استقبال از این همایش بسیار رضایت‌بخش است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تعداد علاقه‌مندان در سومین همایش ملی «مساجد و جهان اسلام» مناسب بوده است، گفت: امیدواریم بتوان در سنوات بعدی چنین همایش‌هایی را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد هم‌افزایی خوبی در برگزاری سومین همایش ملی «مساجد و جهان اسلام» داشتند، گفت: انتظار می‌رود این همایش خروجی خوبی برای استان و کشور داشته باشد.

حجت‌الاسلام قاسمی در ادامه تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش را 386 مقاله عنوان کرد و گفت: این تعداد مقاله خود نویدی برای مسئولان بوده که اگر قرار است کار دینی و مسجدی صورت گیرد، دوست‌داران و مسجد‌پژوهان زیادی داریم که در این راستا قلم می‌زنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را جذب افراد مسجدپژوه، حمایت‌های مادی و معنوی و کاربردی کردن مقالات عنوان کرد و گفت: فراخوان همایش از نیمه دوم خرداد شروع و تا پایان مردادماه فرصت ارسال مقالات وجود داشت که خوشبختانه مقالات زیادی دریافت شد.

حجت‌الاسلام قاسمی عمده موضوع مقالات ارائه شده در همایش ملی «مساجد و جهان اسلام» را کاوشی بر مهمترین و تاثیرگذارترین مساجد جهان اسلام، مساجد و مدیریت جهادی، جایگاه مساجد در برنامه‌ریزی شهری و ایجاد شهر سالم، نقش مسجد در تحکیم بنیان خانواده، مساجد،اقتصاد و فرهنگ، مسجد و مدرسه، الگوی ترکیبی و نقش مساجد در توسعه گردشگری مذهبی عنوان کرد.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه 50 مسجدپژوه از سراسر کشور در همایش ملی «مساجد و جهان اسلام» در حال برگزاری است، صریح کرد: مقالات برگزیده در همایش به چاپ خواهند رسید.


4522674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است