فرهنگی‌هنری 07:28 - 02 اردیبهشت 1394
ناشران شهرستانی همچون انتشارات خدمات فرهنگی کرمان به دلیل لزوم صرف هزینه‌های زیاد برای حضور در نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران علاقه‌ای به مشارکت در بیست و هشتمین دوره‌ی این نمایشگاه ندارند.

محمد مهدی رشیدی،مدیر مسئول انتشارات خدمات فرهنگی کرمان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال به نمایشگاه‌ بین المللی کتاب تهران نمی‌رود، گفت: از دلایل بی علاقگی ما به مشارکت در بیست و هشتمین دوره‌ی برگزاری این نمایشگاه می‌توان به هزینه های زیاد حضور در آن اشاره کرد.


وی افزود: البته هزینه‌ی اجاره‌ی غرفه‌های مشکل چندانی برای ما ایجاد نمی‌کند اما هزینه‌های لازم برای اسکان کارمندان در تهران و حمل و نقل بار کتاب دست ما را برای مشارکت در بزرگترین نمایشگاه فرهنگی کشور بسته است.


مدیر مسئول انتشارات خدمات فرهنگی کیهان خاطر نشان کرد: 50 تا 60 درصد قیمت کتاب‌های فروخته شده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صرف هزینه های حاشیه‌ای شرکت در این نمایشگاه می‌شود.


گفتنی است: ناشران شهرستانی همه ساله بخش چشمگیری از ظرفیت‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را به خود اختصاص می‌دهند.






انتهای پیام/

6240527
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست هم‌اندیشی شبکه آموزش سیما و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در جهت تولید برنامه‌های آموزشی مهارت محور برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله علی اکبر رشاد موضوع فلسطین را یک مسئله جهانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی افراد بی‌گناه را می‌کشد و جنایت می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است