اجتماعی 13:19 - 01 آبان 1399
رئیس کمیته امداد گفت: به زودی با اجرای طرح‌های حمایتی و توسعه زنجیره تولید، ۳۰ درصد نوغان‌داری کشور توسط مددجویان این نهاد انجام خواهد شد.

۳۰ درصد نوغان‌داری کشور توسط مددجویان امداد انجام می‌شود

به گزارش ایسنا، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از شهرک اقتصاد مقاومتی «توستان» استان گلستان با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای اصلی کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی است، افزود: حدود ۶۵  درصد خانواده‌های تحت حمایت امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند  که باید با ایجاد اشتغال خانگی، زمینه فعالیت و کسب درآمد مادران در کنار فرزندان را مهیا کنیم.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر ثبت جهانی تولیدات قالی مددجویان کمیته امداد، خاطرنشان کرد: در نظر داریم با تقویت صنعت قالی‌بافی و همچنین اجرای طرح پنل‌های خورشیدی، اقتصاد روستا را فعال کنیم.

وی با اشاره به برنامه کمیته امداد برای تحقق ۳۰ درصد نوغانداری کشور توسط مددجویان این نهاد گفت: کمیته امداد مصمم است با کمک مسئولان و تعامل خوب دستگاه‌های مرتبط در عرصه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، گسترش صنعت نوغان‌داری در سال آینده به ۵۰ هکتار در گلستان برسد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به ایجاد ۵۰ درصد اشتغال این نهاد از طریق «راهبری شغلی» در سطح کشور  گفت: راهبری شغلی در استان گلستان با نظارت مستمر از ابتدای اجرای طرح تا اتمام آن و تحویل محصولات به دست مشتریان به شیوه‌ای بسیار خوب و چشمگیر اجرا می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: کمیته امداد استان گلستان با ایجاد ۵۶۰۰ شغل برای مددجویان در سال گذشته، امسال در نظر دارد ۶ هزار فرصت شغلی در سطح استان برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد کند.

هادی حق شناس، استاندار گلستان نیز در این بازدید با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد ساکن روستاها هستند، گفت: ماندگاری این خانواده‌ها در روستا نیازمند ایجاد اشتغال و درآمد مناسب است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به آغاز ساخت سه هزار مسکن محرومان در سفر گذشته رئیس کمیته امداد به استان افزود: امروز شاهد افتتاح تعدادی از این واحدهای مسکونی هستیم.

انتهای پیام


10775662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است