اجتماعی 09:56 - 28 مرداد 1396

عضو منتخب شورای شهر پنجم از کاندیداتوری محسن هاشمی برای ریاست شورای شهر تهران خبر داد.



به گزارش ایسنا، زهرا نژادبهرام با بیان اینکه جلسه امروز صبح اعضای شورای شهر منتخب به موضوع انتخاب رییس شورا و ارکان آن همچون نایب‌رییس، منشی‌ها و... اختصاص داشت گفت: در ابتدای این جلسه آقایان محسن هاشمی، احمد مسجدجامعی و الویری نامزد پست ریاست شورا شدند اما بعد از مدتی مسجدجامعی و الویری به دلیل حفظ وحدت انصراف خود را اعلام کردند.



وی افزود: محسن هاشمی‌رفسنجانی تنها کاندیدای ریاست شورای شهر تهران است که در حال حاضر در حال ارائه برنامه‌های خود برای نحوه چگونگی اداره جلسات است.



عضو منتخب شورای شهر پنجم افزود: همچنین اعضای شورای شهر تهران مقرر کردند که هر عضو شورا تنها یک پست را قبول کنند.

9373160
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معلمان جهادگر این روزها راوی اخبار امیدبخش برای دانش آموزان هستند؛ در این گزارش روایت هایی از معلمانی جهادگر داریم که مدرسه روستایی را بعد از 6 سال تعطیلی راه اندازی کردند یا معلمی که برای یافتن دانش آموزان نیازمند در سوپرمارکت ها آگهی می د...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» عضو شورای شهر تهران با اشاره به قرارداد شهرداری تهران با چین گفت: حرکت به سمت برقی سازی حمل و نقل عمومی، بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران را کاهش می دهد لذا باید برای به سرانجام رسیدن این قرارداد کمک کنیم.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزارت آموزش و پرورش مواردی را که در امتحانات نهایی جزو تخلفات و تقلب محسوب می شوند، توضیح داد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه ای کشور با رویکرد امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوش و خوب با عنوان «جام رسانه امید» برگزار می شود
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» متاسفانه با وجود انتقادات بسیار نسبت به روند توزیع کارت امتحانات نهایی، آموزش و پرورش صرفاً به صدور 2 اطلاعیه و تغییر زمان دریافت کارت امتحانات بسنده کرده و مسئولان این وزارتخانه درباره چرایی اخلال در سامانه و رفع نگرانی دانش آموزان اقدامی ...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» بی بی سی فارسی تلاش زیادی کرده تا در گفت وگو با یاسین رامین و همسرش مهناز افشار، این مجرم محکوم به حبس در پرونده اختلاس از جمعیت هلال احمر را در افکار عمومی تبرئه کند؛ بر این اساس 24 صفحه از جزئیات اقدامات مجرمانه یاسین رامین توسط تسنیم منت...
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» پلیس در مورد پوشاندن یک زن با پتو در طرح نور توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» بوتولیسم یک بیماری خطرناک است که توسط نوعی باکتری ایجاد می شود؛ این باکتری می تواند از طریق برخی مواد غذایی منتقل شود؛ علیرغم راهکارهای ساده ای که برای پیشگیری از این بیماری وجود دارد سال گذشته 227 نفر در کشور به بوتولیسم مبتلا شده اند.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» معاون فنی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به سلامتی و ایمنی خون های اهدایی در کشور گفت: به دلیل سالمندی جمعیت، اهدای خون در گروه های سنی بالای 40 سال، روند افزایشی دارد.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» هفته روابط عمومی و ارتباطات بهانه ای است که هر سال به مسئولین یادآوری می کند که بخشی از ظهور و بروز عملکرد آنها و مجموعه تحت مدیریت شان مرهون تلاش کسانی است که مجاهدانه و ایثارگرانه در روابط عمومی مشغول فعالیت هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است