اجتماعی 11:29 - 07 اسفند 1395
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد؛
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون طی ۵۲ مرحله، ۱۳ هزار و ۴۲۱ نفر معتاد متجاهر مرد از مناطق آلوده شهر تهران، به مراکز ترک اعتیاد مجاز تحویل داده شده اند.

جمع آوری و ساماندهی ۱۳ هزار معتاد متجاهر در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد مسعود زاهدیان در تشریح اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر،  اظهار کرد : جمع آوری و پاکسازی نقاط آلوده شهر تهران از لوث معتادان متجاهر یکی از اولویت های اصلی این پلیس است.

وی افزود : با توجه به ظرفیت های ایجاده شده در راستای نگهداری و درمان معتادان متجاهر، از ابتدای سال جاری تا کنون طی ۵۲ مرحله، ۱۳ هزار و ۴۲۱ نفر معتاد متجاهر مرد از مناطق آلوده شهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد مجاز تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: از میان این تعداد معتاد، ۸ هزار و ۴۳۹ نفر در مراکز ترک اعتیاد پذیرش و ۴ هزار و ۲۴۹ نفر از این افراد به علت داشتن بیماری های مختلف پالایش شدند.

سردار زاهدیان مطرح کرد: از مجموع معتادان جمع آوری شده بیش از ۴ هزار نفر توسط سر کلانتری هفتم با اولویت قرار دادن میدان شوش، محله هرندی و خیابان های اطراف، جمع آوری شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: هم زمان با اجرای طرح های جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر،  با اولویت قرار دادن برخی محلات ، منطقه هرندی نیز  از وجود معتادان متجاهر پاکسازی شد.

وی یاد آور شد: به رغم تلاش های صورت گرفته از سوی پلیس، رده های انتظامی و همچنین شهرداری محل، به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و اجتماعی، متاسفانه همچنان این محل،  مکانی مناسب برای حضور و تجمع معتادان می باشد.

سردار زاهدیان با اشاره به اینکه عدم ایجاد ظرفیت کافی باعث خلل در ماموریت های این پلیس در فرایند جمع آوری معتادان متجاهر است، گفت: با توجه به ظرفیت ۴ هزار نفری که به تازگی توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایجاد شده است،  پاکسازی منطقه شوش و دیگر مناطق آلوده شهر تهران از معتادان متجاهر به جد دنبال می شود.


8853491
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» گواهینامه رانندگی تابع فرآیند‌های قانونی است و اگر کسی با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسرا‌ها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۳۸ تهران بازدید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در این مدت توقیف خودرو‌های شوتی نیز ۴۸ درصد افزایش داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» متخصصان در جریان مطالعه‌ای تحقیقاتی در یکی از دانشگاه‌های کانادا مشاهده کرده‌اند که فشار روانی بر زنان جوانی که به صورت مداوم در حال مقایسه ظاهر خود با دیگران هستند، بسیار بالاست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی برای چهار روز آینده در این استان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست‌ تخصصی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با شهرداران مناطق ۲۲ گانه و معاونت‌های تخصصی برگزارشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های ویژه گفت: انس عمیق با قرآن کریم زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است