استانی 10:45 - 27 اردیبهشت 1397

لزوم استفاده از شیوه های نوین در جهت رسیدن به اهداف روابط عمومی

رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در راستای اطلاع رسانی و تکریم کارکرد وزارت خانه ها و مردم برگزار شده است.

وی بیان داشت: طبیعتا این چنین جشنواره ها می تواند کمک کند به اصطلاح و بهبود روش ها برای خدمات بهتر و به موقع تر با توجه به اینکه در فضای رسانه ای یک تحول و جهشی از جهت کمی و کیفی به وجود آمده و لازم است با به کارگیری شیوه های جدید به طور بهینه از رسانه ها استفاده شود.

این مسئول ادامه داد: از تجربه دیگران و ابزار و امکانات جدیدی که قابل استفاده است، از جهت آموزش متدها و شیوه های جدید می توان در راستای رسیدن به اهداف روابط عمومی ها کمک گرفت.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور بیان داشت: اهداف برگزاری پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران تجلیل و تقدیر از دست اندرکاران نخبه و نمونه است که با خلاقیت های خود و شکل و شیوه روش های جدید توانسته اند فضای تازه و ابتکاری را برای مخاطبین که همان مردم هستند و معرفی دستگاه و سازمانی خود انجام دهند و این جشنواره در راستای تکریم ازاین افراد است.

وی در پایان اظهار داشت: جشنواره امسال از جهت کمی و کیفی رشد محسوسی داشته و قابل درک است امیدواریم در آینده نیز بتوانیم در اجرای هر چه  بهتر برگزار شدن این همایش و جشنواره با بهره گیری از روش های جدید موفق عمل کنیم.


9781412
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است