استانی 20:47 - 29 مرداد 1393
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن جهاد اکبر می‌خواهد، گفت: مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم، تفکر آفندی و روحیه جهادی می‌طلبد.

مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن جهاد اکبر می‌خواهد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا، انجمن‌های مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان تبریز اظهار کرد: مساجد از آغازین روزهای تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر به عنوان یک سنگر و پایگاه عظیم و اثر بخش برای اسلام بوده است.

وی مساجد را پایگاه‌های اسلام دانست و گفت: قبل و بدو پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مساجد و روحانیت بر همه روشن است، افزود: وحدت و انسجام و تلاش برای خداوند برای ترویج دین اسلام و نهادینه کردن فرهنگ غنی اسلام از وظایف ذاتی مساجد است.

سردار کریمیان با بیان اینکه هر جا اختلافی است سرمنشا آن حب نفس است، افزود: مساجد را با فعالیت خوب فرهنگی و اسلامی فعال نگه داریم و با وحدت و برنامه‌ریزی می‌توانیم فرهنگی اسلامی را نشر داده و این کار خواهیم توانست یک ایمنی برای جوانان در مقابل تهاجمات فرهنگی ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: هر چقدر به مردم بیشتر خدمت کنیم قدر و منزلت‌مان بیشتر خواهد بود از اعضای هیئت امنا مساجد خواست مسجد باید محلی برای حل مشکلات و درد مردم باشد.

سختی‌های تهاجم فرهنگی به مراتب سخت‌تر از دوران جنگ است

سردار حسین بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی زائیده مسجد و تدوام آن برگرفته از مسجد است.

وی با بیان اینکه هیچ نهادی موثرتر از مسجد نداریم، گفت: در بسیج اگر می‌خواهیم ارتش 20 میلیون محقق شود تنها با تقویت و انسجام مساجد و روحانیت امکانپذیر است.

سردار بهشتی با بیان اینکه سختی‌های تهاجم فرهنگی به مراتب سخت‌تر از دوران جنگ است، دشمن سنگر انقلاب یعنی مساجد را هدف قرار داده و به دنبال آن است انسجام و وحدت را از بین ببرد.


4524669
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است