استانی 15:31 - 29 آذر 1393
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی به حل مشکلات قضایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحدهای صنعتی مستقر در آن‌ها تاکید کرد‌.

معارضین، عامل کندی تامین زیرساخت‌های صنعتی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، محمدعلی یوسفی در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان گفت: وجود معارضین محلی در برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب کندی روال تامین زیرساخت‌های صنعتی در استان می‌شود.

وی به عدم وحدت نظر قضات در پرونده‌های واحدهای صنعتی متخلف اشاره کرد و افزود: این شرکت پس از انقضاء مهلت‌های مقرر در قرارداد برای واحدهای صنعتی که در مراحل ساخت و ساز تاخیر کرده‌اند، پرونده را در هیات حل اختلاف طرح و پس از صدور رای داور نسبت به اجرای آن از طریق مراجع قضایی اقدام می‌کند که به دلیل عدم وحدت نظر قضات در خصوص پذیرش شرط داوری در قراردادهای واگذاری‌، اجرای آرای داوری با وقفه مواجهه شده است.

مدیرعامل شرکت تقاضای رفع موانع در خصوص واگذاری اراضی به متقاضان دارای معارض و ایجاد وحدت رویه در خصوص پذیرش بحث داوری این شرکت را نیز خواستار شدند‌.

حجت الاسلام قدرتی در این جلسه گفت: صنایع در اشتغال‌زایی نقش حیاتی داشته و بر زندگی مردم اثر می‌گذارند‌.

وی تاکید کرد: صنعت با معیشت مردم سرو کار دارد و یک کار ارزشی به حساب می‌آید، به همین دلیل حمایت از صنایع باید از اولویت‌های کاری مسئولین قرارگیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در خصوص رفع موانع و مشکلات افزود: موضوعات مطروحه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذار و نشست قضایی استان مطرح خواهد شد.

انتهای پیام


5455621
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است