بین‌الملل 18:15 - 27 آذر 1393
سرکرده گروه تروریستی داعش به یک خبرنگار آلمانی اجازه داد که در مناطق حضور عناصر این گروه تروریستی فعالیت خبری کند.

به گزارش افکارنیوز، روزنامه الیوم السابع مصر تأکید کرد که "ابوبکر بغدادی" مجوز فعالیت این خبرنگار آلمانی را که یورگن نام دارد، مهر کرده است.




سرکرده داعش همچنین در این مجوز به عناصر خود دستور داده است که از این خبرنگار آلمانی و تیم همراهش مراقبت کنند.











 



5445476
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک مقام حماس با تاکید بر آمادگی مقاومت برای ادامه نبرد با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که مردم و مقاومت فلسطین کارت های فشار زیادی در دست دارند و به هر قیمتی به مبارزه با اشغالگری ادامه می دهند و منطقه تنها با احیای کامل حقوق مردم فلسطین به ثبا...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» سفارت ایران در تفلیس در واکنش به هو شدن خواننده اسرائیلی در یوروویژن نوشت: رای واقعی مردم این است؛ نسل کشی را متوقف کنید!
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک رسانه پاکستانی در تحلیلی نوشت طالبان از تنش ها میان آمریکا، چین و روسیه در راستای تحکیم پایه های حکومت خود سود می برد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» مسئولان نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه بدون پایان کامل جنگ امکان پذیر نیست و جبهه شمالی هم وضعیت بسیار بدی دارد، به نتانیاهو و کابینه وی توصیه کردند هرچه زودتر توافق آتش بس کامل در غزه را بپ...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» سفیر دولت یمن در ایران در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در حاشیه همایش گفت وگوهای ایرانی-عربی گفت که این نشست، پایداری ملت فلسطین را تقویت و اجماع عربی-ایرانی با کشورهای مختلف به وجود می آورد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزارت ترانسپورت و هوانوردی حکومت طالبان اعلام کرد برای صدور مجوز حمل ونقل کالاهای تجاری با پاکستان به توافق موقت رسیده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وکلای تونسی در اعتراض به حمله نیروهای امنیتی به ساختمان کانون وکلای این کشور در مرکز پایتخت، امروز اعتصاب سراسری برپا و از حضور در دادگاه ها خودداری می کنند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نشست هم اندیشی در امور کنسولی نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور پاکستان با وزیر امور خارجه کشورمان برگزار و در آن بر توسعه مناسبات و ایجاد تحول در روابط دوجانبه با پاکستان تاکید شد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» برخی کارشناسان معتقدند که هدف اسقف اعظم و نیروهای سیاسی اطراف او بازگرداندن نفوذ روسیه در ارمنستان است، برخی دیگر معتقدند که مردم به رهبری گالستانیان برای مبارزه با دولت پاشینیان، علیه سیاست مخرب امتیازات یکجانبه و واگذاری اراضی ارمنستان قی...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» جنبش حماس با استقبال از تصمیم مصر برای پیوستن به پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اشغالگر در دیوان بین المللی دادگستری، از همه کشورهای عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواست اقدام مشابهی انجام داده و صهیونیست ها را در جهان کاملا منزوی کنند....

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است