استانی 19:43 - 29 آذر 1393
معاون اماکن متبرکه آستان‌قدس رضوی خبر داد
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان‌قدس رضوی از پیش‌بینی 5 میلیون تشرف در سه روز پایانی دهه آخر صفر(دهه شفاعت) به حرم رضوی خبر داد.

پیش‌بینی 5 میلیون تشرف به حرم رضوی در سه روز پایانی دهه شفاعت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری ویژه برنامه‌های دهه آخر صفر آستان‌قدس رضوی، محمود ممتاز اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای تشرف و عزاداری زائران و مجاوران و همچنین هیئات مذهبی در روز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شب و روز شهادت حضرت رضا(ع) اندیشیده شده است.

وی به تشریح ویژه برنامه‌های ایام شهادت حضرت رضا(ع) و سه روز پایانی دهه آخر صفر پرداخت و گفت: اجتماع عظیم عزاداران رضوی دوشنبه اول دی ماه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در صحن جامع رضوی با حضور هیئت‌های مذهبی سراسر کشور و زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) برگزار می‌شود.

ممتاز ادامه داد: برگزاری مراسم خطبه شب شهادت حضرت رضا(ع) نیز اول دی پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن انقلاب اسلامی و مراسم شام غریبان حضرت رضا(ع) دوم دی همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می‌شود

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم روضه خوانی و عزاداری صبحگاهی گفت: این مراسم ویژه هیئات مذهبی21 آذر تا یک دی از ساعت پنج صبح در رواق شیخ حر عاملی برگزار و پذیرای بیش از 20 هزار نفر از هیئات مذهبی در وعده صبحانه مهمانسرای حضرت است.


5457135
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است