استانی 19:16 - 07 مرداد 1400
رئیس بیمارستان خبر داد
ایسنا/خوزستان رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز از تکمیل ظرفیت این بیمارستان در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز / نگهداری بیماران در اورژانس

دکتر محمد آرزومند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: در حال حاضر این بیمارستان با همه ظرفیت در حال ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.

وی افزود: با وجود اینکه حدود چهار پنج روز پیش تنها ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان اشغال بود، با افزایش بار مراجعات در مدت سه چهار روز ظرفیت بیمارستان کاملا تکمیل شد.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: تعداد بیماران بدحال بسیار بیشتر شده است. این شرایط در حالی است که روز گذشته ۷۰ بیمار به صورت سرپایی داروی رمدسیور دریافت کردند؛ قاعدتا این بیماران باید در سیستم بستری باشند اما با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان، چنین امری امکان ندارد.

آرزومند با اشاره به نگهداری بیماران در اورژانس در پی تکمیل ظرفیت بیمارستان، بیان کرد: تاکنون سعی کرده‌ایم همه بیماران را پذیرش کنیم اما در صورت ادامه این روند، ممکن است در روزهای آینده مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) را به بیمارستان‌های دیگر ارجاع کنیم.

انتهای پیام


11167106
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است