استانی 16:55 - 12 خرداد 1399

جذب اعتبارات برای خرید تجهیزات اطفای حریق ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نظری ظهر دوشنبه در ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: جذب اعتبارات به منظور تهیه تجهیزات لازم برای مهار آتش سوزی‌ها نیازمند همت مسئولان منابع طبیعی استان است.

وی بیان کرد: تکمیل فرم‌های پانزده گانه باید سر وقت خود انجام شود تا جمع بندی ها صورت گیرد و مشکلات جذب اعتبارات پیش نیاید.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش خسارت مقابله با مخاطرات نیازمند حضور فعال متولیان است که باید در توزیع اعتبارات وقت بگذارند و با رئیس سازمان جنگل‌ها مکاتبات لازم را داشته باشند زیرا در هنگام خشکسالی احتمال وقوع هر حادثه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم در حوادث جلوتر هستند و همواره به کمک می آیند، گفت: در صورت وجود راهکار قانونی برای افراد کمک کننده در حوادث آتش سوزی بیمه بدون نام انجام شود.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مرخصی‌ها نیروها در هنگام بحران‌ها باید لغو شود.

وی تاکید کرد: بضاعت و حداقل‌های استان مشخص است باید از حداقل‌ها، حداکثر استفاده را کرد.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری بر آموزش دستگاه‌های خدمات رسان سر زمان خود تاکید کرد و گفت: این امر در حادثه‌ها بسیار مؤثر است.

وی تاکید کرد: هنگام وقوع حوادث احتمالی برای شهرستان‌ها تنها فرماندار یا مدیریت بحران شهرستان مربوطه می‌تواند با رسانه‌ها مصاحبه کنند و اطلاعات را به منظور شفاف سازی در اختیار عموم قرار دهد.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در زمینه حوادث غرق شدگی نیز گفت: برای یک بار یک دستورالعمل و قانون باید در این زمینه اجرا شود حتی پیشنهاد شد خروجی سد راینده رود کاهش یابد اما با رایزنی‌هایی این مهم محقق نشد.


10556673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است