سیاسی 13:33 - 13 شهریور 1394
عراقچی در گفت‌وگو با ویژه‌نامه هفته دولت روزنامه «ایران» با اشاره به گلایه وندی شرمن از او به خاطر یک توئیت اظهار کرد: توئیت‌های کسی که فقط نام فامیلی‌اش با من یکی بود به‌سرعت مورد توجه خبرنگاران داخلی و خارجی قرار گرفت و تا آنجا پیش رفت که یک‌بار در مذاکرات خانم شرمن به من گفت چرا شما فلان مطلب را توئیت کردید؟

خبرگزاری ایسنا: عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان به روایت رقابت مجازی میان دیپلمات‌ها در حین مذاکرات هسته‌ای پرداخت.



سیدعباس عراقچی در گفت‌وگو با ویژه‌نامه هفته دولت روزنامه «ایران» با اشاره به گلایه وندی شرمن از او به خاطر یک توئیت اظهار کرد: توئیت‌های کسی که فقط نام فامیلی‌اش با من یکی بود به‌سرعت مورد توجه خبرنگاران داخلی و خارجی قرار گرفت و تا آنجا پیش رفت که یک‌بار در مذاکرات خانم شرمن به من گفت چرا شما فلان مطلب را توئیت کردید؟ من گفتم من نکردم و او گفت «بالاخره کسی این کار را کرده که با شما نسبت دارد». بنابراین تأثیرگذاری این شبکه‌ها تا اندازه‌ای است که ممکن است کسی فقط به خاطر نسبت با بنده توئیت‌هایش مورد توجه معاون وزیر خارجه آمریکا قرار گیرد.



وی پیرامون مناقشه‌های کلامی در فضای رسانه‌ای نیز گفت: ما معمولا اول هر جلسه با هم جر و بحث می‌کردیم که مثلا شما چرا این‌طوری گفتید یا درباره توئیت‌ها و اظهارات سخنگوهای طرفین اظهارنظر می‌کردیم یا بعضا از مطالب منتشرشده از سوی طرف مقابل انتقاد می‌کردیم. یعنی هر دو طرف به‌دقت همدیگر را رصد می‌کردند تا از یکدیگر عقب نیفتند. در واقع در کنار جدال دیپلماتیک، یک نبرد رسانه‌ای هم جریان داشت.


7004558
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها باید‌ها و نباید‌های خود را دارند، اما آن چیزی که همیشه ادعا می‌کنند که در انجامش تلاش می‌کنند، بیان واقعیت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:دولت نتانیاهو به دلیل بحران هویت و شکست‌های پی در پی در صحنه بین المللی هر لحظه ممکن است سقوط کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاسی گفت: رقابت در تهران بین کسانی است که پایبند نظام هستند و البته نباید از اهمیت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس غافل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صالحی گفت: با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم شفافیت و عدالت مالیاتی که دو حلقه مفقوده سیستم مالیات‌ستانی هستند، محقق می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ائتلاف امناء گفت: شب گذشته شورای مرکزی ائتلاف امناء فهرست ۱۶ نفره خود را نهایی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: از طرح‌های عمرانی مهم پنج استان از طریق رفع تعارضات محیط زیستی دستگاه‌ها گره گشایی شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست‌های آموزشی فشرده نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم، پس از ۲ روز و برگزاری ۲۱ کلاس در موضوعات مختلف تقنینی و نظارتی به پایان رسید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه امروز در پاسخ به درخواست وزیر خارجه استونی درباره کشتی توقیف شده و آزادی خدمه استونی توضیحاتی داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» متقی فر گفت: اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری و شورای ائتاف نیروهای انقلاب است، اعلام شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد عیادت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است