وبگردی 20:56 - 02 آذر 1393
مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز "یکشنبه " منتشره شده موضوعاتی چون: ششمین روز مذاکرات؛ آغاز نشست سه جانبه ظریف، اشتون و کری/ یک منبع نزدیک به تیم هسته‌ای: تمدید مذاکرات مورد نظر ایران نبوده و نیست، آژانس دقیقا مشخص کند اطلاعات مربوط به "مریوان" را از کجا آورده/ پشت پرده آمدن واژه "خسین" در گزارش آژانس، تلاش اسرائیل برای ممانعت از توافق هسته‌ای/ فرمول 1+5 برای کاهش، و نه لغو تحریم‌ها و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز یکشنبه منتشره شده از این قرار است:





ششمین روز مذاکرات؛ آغاز نشست سه جانبه ظریف، اشتون و کری/ یک منبع نزدیک به تیم هسته‌ای: تمدید مذاکرات مورد نظر ایران نبوده و نیست







 ششمین روز مذاکرات هسته‌ای با برگزاری نشست سه جانبه ظریف، اشتون و کری در حال پیگیری است.



نشریه "اتفاق نو" مجرم شناخته شد/ موافقت دادگاه با تقاضای استمهال "سایت الف"

 سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: نشریه اتفاق نو به اتهام توهین به شاکی خصوصی با اکثریت آراء مجرم شناخته شد.



آژانس دقیقا مشخص کند اطلاعات مربوط به "مریوان" را از کجا آورده/ پشت پرده آمدن واژه "خسین" در گزارش آژانس

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: آن چه مسلم بوده این است که این گزارش کاملا مشخص‌کننده صلح‌آمیز بودن تمام فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است و بنا به گفته آژانس، قادر است که راستی‌آزمایی عدم انحراف مواد هسته‌ای تحت پوشش سازمان را در ایران تایید کند.



هنر و تجربه پاتوقی است که سال‌ها در جستجویش بودیم/ سینمای ایران منتظر فیلمسازان بزرگ آینده باشد

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/1/2760400_483.jpg



 "حبیب ایل بیگی" مدیرعامل انجمن سینمای ایران در آستانه اولین سال مدیریتش ضمن تشریح برنامه‌های خود در یک سال گذشته از برنامه‌های آتیه انجمن گفت.



هشت سال جنگ تحمیلی را در جنوب کشور با امثال "صفورا"‌ زندگی کرده‌ام


"مریم بوبانی" گفت: "دولت مخفی"‌ از یک زاویه‌ی متفاوت به زندگی اسرا و جنگ تحمیلی نگاه می‌کند.



پیش بینی بازیگران از نتیجه دربی پایتخت/ حدس عجیب "علی صادقی"


چند تن از بازیگران نتیجه مسابقه دربی را پیش بینی کردند.



اعزام زائران تا اولویت 450 به عمره مفرده/ ثبت نام 75 هزار زائر اربعین



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/2/2762327_691.jpg



 رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده زائران بیشتر تا اولویت 450 به عمره مفرده سال 93-94اعزام خواهند شد.



40 هزار ثبت نام برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده /واگذاری کمتر از 5 درصد تاکسی‌های کشور
سرپرست اتحادیه تاکسی رانی‌های شهری کشور گفت: از 40 هزار ثبت نام صورت پذیرفته جهت نوسازی تاکسی در کشور تنها موفق به تحویل 2 هزار دستگاه تاکسی شده‌ایم.



فوتبالیست‌هایی که کارت معافیتشان باطل شده تا پایان فصل حق بازی در لیگ برتر را ندارند سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد، فوتبالیست هایی که کارت معافیتشان باطل شده تا پایان فصل حق بازی در لیگ برتر را ندارند.



اگر واردات انحصاری بود شرایط بهتر می‌شد/ واردات هیچ کالایی انحصاری نیست



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/2/2761344_205.jpg



 رییس سازمان توسعه و تجارت در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود واردات برخی کالاها به کشور انحصاری است گفت: اگر انحصار در واردات برخی کالاها بود وضعیت ما بهتر می‌شد.



زمان آزادسازی قیمت سیمان از طریق بورس کالا فرا رسیده است؟


در حال حاضر بهترین زمان است تا از طریق بورس کالا به آزادسازی قیمت سیمان اقدام شود؛ چرا که حجم عرضه ‌بیشتر از تقاضاست و به دلیل آرامش و رکود بازار، مشکلی در زمینه قیمت و تامین نیاز مصرف‌کنندگان ایجاد نمی‌شود.



سکه امامی 913 هزار تومان/ دلار 3237 تومان/ طلا 18 عیار 93 هزار تومان


 رکود معاملات در بازار سکه سبب شد تا امروز نیز بازار واکنشی نسبت به رشد 15 دلاری اونس نداشته باشد و متأثر از افت دلار باز هم کاهش یابد.



چه کسی تصاویر "مرتضی پاشایی" را منتشر کرد؟ + فیلم



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/1/2760355_542.jpg

چند وقت پیش تصاویری از مرحوم "مرتضی پاشایی" در زمان بستری‌اش در فضای مجازی منتشر شد و موجب دلخوری خانواده و اذهان عمومی شد.



درخواست پرستاران از پلیس سایبری


جامعه پرستاری از پلیس سایبری می‌خواهد تا اولین منتشر کننده تصاویر مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن دستگیر شود.



شخصیت علمی فرهادی رأی اعتماد را از آن خود می‌کند/شاکله وزارت علوم به فردی بی‌حاشیه نیازمند است

هروی گفت:‌ تصور بنده بر این است که دکتر فرهادی شخصیتی توانمند و علمی دارد و می‌تواند تجربیات مفیدی را به کالبد آموزش عالی کشور وارد کند.



10 هزار هوادار در آزادی/فردوسی پور گزارشگر دربی 79 شد/مینی‌بوسی که فقط استقلالی‌ها را سوار می‌کند!



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/1/2760285_319.jpg



پرونده بازی‌های نیم فصل اول لیگ برتر روز یکشنبه با انجام 2 دیدار بسته می‌شود؛ اختتامیه هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، بازی دربی سرخابی‌ها می‌باشد که به ویترین فوتبال باشگاهی ایران معروف است.



10 مهاجم برتر بازی‌های دربی از آغاز تاکنون


 مهاجمان برتری که در دربی‌های گذشته توانسته‌اند با وجود حساسیت بالای این دیدار‌ها دروازه حریفان را باز کنند.



کاروان ورزشی ایران برای نخستین بار چهارم آسیا شد


 کاروان ورزشی ایران با کسب 9 نشان طلا،14 نقره و 8 برنز و در مجموع با کسب 31 مدال موفق گردید برای نخستین بار به عنوان چهارمی بازی‌های آسیایی ساحلی دست یابد.



پرورش جنینی نامشروع در رحم "مادر آمریکایی"/ طرح "B" آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مقابله با "سوریه-ایران-عراق" چیست؟



http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/1/2758210_163.jpg



 طرح "از بین بردن اتحاد شیعه سوریه ، ایران و عراق" ( همسایه ارتباطی این دو کشور )، هنوز هم هدف استراتژیک اول ایالات متحده و رژیم اسرائیل در منطقه خاورمیانه است، که تحقق این امر به پیاده‌سازی سناریوی "تغییر رژیم" در دمشق و تهران بستگی دارد .



فرمول 1+5 برای کاهش، و نه لغو تحریم‌ها

 شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از یک منبع بلند پایه غربی اعلام کرد 1+5 در تلاشند به فرمول توافقی با ایران برسند که تحریمها علیه ایران کاهش یابد اما لغو نشود.



تلاش اسرائیل برای ممانعت از توافق هسته‌ای/ فرمول 1+5 برای کاهش، و نه لغو تحریم‌ها
مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 روز سه شنبه در وین پایتخت اتریش از سرگرفته شد. این شروع یک هفته مذاکرات با هدف دستیابی به یک توافق نهایی تا پیش از پایان مهلت مقرر در دوشنبه آینده(3آذر) است.


5253167
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کسانی که تا دیروز شعار زندگی برای زنان میدادند امروز به عنوان پیاده نظام مقابله با دانشجویان آمریکایی طرفدار شرافت قرار گرفته اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مساله اصلی این است که طرح آتش‌بس تضمینی برای پایان جنگ به‌طور دائم فراهم نمی‌کند. از سوی دیگر رژیم صهیونیستی ظاهرا قسم خورده است تا پایان کار همه اعضای حماس در غزه به بمباران ادامه دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر والدین متوجه شدند کودکشان به دلیل اخبار منفی دچار هیجانات منفی شده است با او صحبت کنند تا احساس امنیت برایش ایجاد شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زنان سلبریتی غربی که در یک حرکت نمایشی در حمایت از اغتشاشگران اقدام به قیچی کردن موی خود کردند، حالا در برابر تعدی پلیس آمریکا به دانشجویان حتی احساس نگرانی هم نمی‌کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همه ما امیدواریم مشکل تاریخی و همیشگی استقلال و پرسپولیس با تغییر مالکیت یک بار برای همیشه حل شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» راهبرد شلوغ بازی کردن در رسانه، با هدف ناامید کردن و گمراه ساختن مخاطب به نحوی طراحی و اجرا می‌شود که مخاطب نتواند فرق بین درست و غلط را تشخیص دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پیامک‌های جعلی یکی از جدیدترین شیوه‌های کلاهبرداری و جرایم سایبری در سال‌های اخیر است که با وجود اطلاع‌رسانی‌های گسترده و ایجاد مکانیزم‌های بانکی، همچنان افراد زیادی قربانی می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس گفت: این فاجعه است که یک سکوی دائمی عرضه لباس در شهری وجود داشته باشد و حتی اجاره آن به تولیدکننده پیشنهاد شود، اما او برای شرکت در یک ایونت از خیرِ سکوی فروش دائم بگذرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمان با این شگرد بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک هزار و چند صد سال پس از آن واقعه، مسئله‌ای که همچنان وجود دارد همان تابویی است که خودانگاره‌های ذهنی ما مسلمانان همیشه ایجاد می‌کند و دست و پای خودمان را نیز می‌بندد؛ قلعه‌های خیبر.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است