بین‌الملل 15:39 - 16 تیر 1394
یک منبع امنیتی در الجزایر تاکید کرد که یکی از اعضای گروه مسلح مرابطون که با داعش بیعت کرده، در شهر المنیعه در جنوب الجزایر تسلیم نیروهای امنیتی کشور شد.

به گزارش افکارنیوز، این منبع که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت: این عنصر "جهادی" که نام خود را فاش نکرد، به سبب اتهامات جنایی بین المللی تحت پیگرد نیروهای امنیتی کشور بود و به کشور مالی در جنوب الجزایر گریخته بود.



به نوشته رای الیوم، این منبع الجزایری از سرنوشت این تروریست پس از تسلیم شدن و اینکه تحویل دستگاه قضایی شده و یا از او بازجویی اولیه به عمل آمده، سخنی نگفت.

به گفته برخی کارشناسان امنیتی، گروه مرابطون که چند روز پیش با گروهک تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" اعلام بیعت کرده است، در منطقه میان الجزایر و مالی و لیبی و نیجر فعالیت می کند و عناصری از چند کشور عربی و افریقایی عضو آن هستند.


6712384
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت اگر ریاض و تل‌آویو برای عادی‌سازی روابط موافقت نکنند، موافقت‌نامه دفاعی واشنگتن و ریاض امضا نخواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بشار اسد با تاکید بر ثبات موضع سوریه در قبال فلسطین گفت هر آنچه می‌تواند ارائه کند را بدون تردید در اختیار هر مقاومتی در برابر اسرائیل قرار می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سفیر کره شمالی در سازمان ملل آمریکا و متحدانش را متهم کرد که از چارچوب قوانین سازمان ملل در مورد پیونگ یانگ تخطی می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ارشد حماس اعلام کرد آمریکا باید تضمین کند که پس از توافق نظامیان اشغالگر اسرائیلی به رفح حمله زمینی نکنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دانشجویان آمریکایی حاضر در تجمعات حامی فلسطین معتقد است در موج اعتراضات دانشجویی، تمرکز رسانه‌ای باید بر جنایات اسرائیل در نوار غزه متمرکز باشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فرانسه از ورود «غسان ابوسته» جراح معروف انلگیسی-فلسطینی که بطور داوطلبانه در بیمارستان‌های غزه فعالیت داشته، به پاریس جلوگیری کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت رزمایش‌های چهارماهه ناتو در نزدیکی مرز‌های روسیه ثابت می‌کند که این ائتلاف برای درگیری با مسکو آماده می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام حماس می‌گوید رژیم صهیونیستی تنها به دنبال بازگرداندن اسرای خود است، اما بدون بیان صریح توقف جنگ در متن توافق، نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو را تهدید کرد که در صورت «توافق سهل انگارانه با حماس» کابینه را ترک می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معترضان صهیونیست به خیابان آمده و خواستار استعفای نخست وزیر و توافق برای آزادی اسرا شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است