استانی 00:51 - 02 خرداد 1397

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سماء خرم‌آباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی با حضور رئیس آموزشکده سماء خرم آباد،   «قدرت الله شاکرمی» به عنوان رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سماء خرم آباد منصوب شد.

دراین مراسم «علی فولادوند» رئیس سابق مرکز آموزشی و فرهنگی سما خرم آ باد بعد از بیش از سه سال فعالیت در دانشگاه سما، ضمن خداحافظی با کارکنان ادامه مسئولیت مرکز سما خرم آباد را به «قدرت الله شاکرمی» واگذار کرد.

در ابتدای این مراسم امین الفتی رئیس آموزشکده سما خرم آباد ضمن تشکر از زحمات علی فولادوند در طول مدت مدیریت خود در دانشکده سماء، گزارشی از اقدامات انجام شده در طول سال های گذشته ارائه داد.

رئیس جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما خرم آباد نیز در سخنانی ضمن تشکر از حضور همه کارکنان اظهار داشت: دانشکده سما با حضور «علی فولادوند» و تلاش های  بسیار خوب ایشان در سال های گذشته توانسته به عنوان یک برند در شهر معرفی شود و ما هم به دنبال رشد و توسعه بیشتر در آموزشکده و مدارس سطح استان هستیم و این امر فقط در سایه همکاری و تلاش همه جانبه کارکنان امکان پذیر خواهد بود.

قدرت الله شاکرمی با بیان این مطلب که رئیس آموزشکده سماء قول مساعد داده است در این مسیر ما را همکاری کند، یادآور شد: از جمله این همکاری ها، ادامه فعالیت سماء در ساختمان فعلی متعلق به دانشگاه واقع در سایت ولی عصر(عج) است.

وی ادامه داد: ما برنامه هایی برای افزایش مدارس جدید و پیشرفت کمی و کیفی مدارس فعلی در سطح شهر و استان در راستای سیاست های سازمان سما داریم.

رئیس جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما خرم آباد خاطرنشان کرد: همچنین در بخش آموزشکده در بحث جذب دانشجو و به کارگیری راه های جذب درآمد های غیر شهریه ای،  برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی داریم که در ادامه راه نهایت تلاش خود را برای پیشبرد اهداف این دانشگاه به کار خوهیم گرفت.


9787673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است