استانی 07:18 - 11 بهمن 1393
مدیرعامل گروه کارآفرینی و توسعه کسب و کار ایرانیان خبر داد
مدیرعامل گروه کارآفرینی و توسعه کسب و کار ایرانیان گفت: با وجود ظرفیت‌های فراوان در بویراحمد برنامه داریم 10 کارگاه 100 نفری را در صورت همکاری مسئولان استانی و شهرستانی تجهیز و تامین کنیم.

تجهیز و تامین 10 کارگاه 100 نفری در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید رضا شاهسون شامگاه جمعه در بازدید از کارگاه‌های تولیدی و کارآفرینی بویراحمد با بیان اینکه گروه کارآفرینی و توسعه کسب و کار ایرانیان گروهی با هدف اشتغال در چارچوب قانون است، گفت: این گروه با رویکرد اشتغال پایدار و ایجاد کارگاه‌های کوچک و زود بازده مشغول به کار است.

وی با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم که فروش محصول تضمین شود و آموزش‌ها باید یکپارچه و مبتی بر نیاز بازار باشد گفت: با توجه به ظرفیت‌های بویراحمد برنامه داریم که به این استان و شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

شاهسون از تجهیز 55 کارگاه در تهران و قم خبر داد و گفت: الان این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند و در زمینه معرق‌کاری، گلیم، جاجیم، کفش‌دوزی و تولید ترشی مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی در شهرستان بویراحمد بسیار زیاد بوده ولی مدیریت یکپارچه‌ای در آن نیست که علت اصلی آن کارآفرینی ریزه کاری‌هایی دارد که باید به صورت یکپارچه کار شود تا به نتایج مدنظر دست یابیم.

شاهسون با بیان اینکه الان در کشور رویکردی ایجاد شده که می‌توان یکپارچگی را ایجاد کرد، گفت: هزار نفر را در شهرستان بویراحمد با رویکرد یکپارچه‌سازی در دستور کار داریم.

مدیرعامل گروه کارآفرینی و توسعه کسب و کار ایرانیان انجام این کار را رسالتی بر دوش این کارگروه عنوان کرد و گفت: با وجود ظرفیت‌های فراوان در بویراحمد برنامه داریم 10 کارگاه 100 نفری را در صورت همکاری مسئولان استانی و شهرستانی تجهیز و تامین کنیم.


5737392
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است