وبگردی 13:37 - 30 فروردین 1393
باشگاه خبرنگاران بوسه خداحافظی ... +عکس
تصویری هیجان‌انگیز و غم‌انگیز از بوسه یک زرافه به گونه سرپرست خود را در اینجا مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ تصویری هیجان‌انگیز و غم‌انگیز از بوسه یک زرافه به گونه سرپرست خود را در اینجا مشاهده می‌کنید.



«ماریو» کارمند باغ وحش Diergaarde Blijdorp در «رتردام» بعد از 25 سال خدمت در باغ وحش مبتلا به سرطان شد وی سال‌ها تحت معالجه بود و برای درمان خود هزینه بسیار کرد که بی فایده بود.







رئیس این باغ وحش گفت: زرافه‌ها که «ماریو» را به خوبی می‌شناسند احساس کرده بودند؛ یکی از آنها برای خداحافظی نزد «ماریو» آمد و گونه او را به عنوان خداحافظی و تشکر بابت مراقبت‌های وی در چند سال گذشته بوسید.







برای کسی که تمام عمر خود را به حیوانات اختصاص داده بود پایانی هیجان‌انگیز بود.

3519198
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های اخیر منابع خبری از قریب‌الوقوع بودن صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری خبر دادند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اینترنت و فضای مجازی به همان میزان که مفید و سودمند است، می‌تواند برای کودکان و نوجوانان مخرب باشد این امر نیازمند کنترل مستقیم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» «الحشاشین» نام تله تئاتر مصری است که پخش آن در ۱۲ مارس ۲۰۲۴ آغاز شد و با نگرشی مغرضانه به کارگردانی پیتر میمی به دوران سده ۱۱ میلادی و خلافت فاطمیان و گروهی با عنوان حشاشین به رهبری حسن صباح می‌پردازد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از موضوعاتی که درخصوص حجاب‌استایل‌ها به چشم می‌خورد، عادی سازی و رعایت نکردن برخی احکام شرعی و نمایش زیبایی و طنازی زنانه است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ساعاتی از شبانه روز که مصرف انرژی الکتریکی به اوج خود می‌رسد را ساعات اوج مصرف می‌نامند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از فرماندهان عملیات وعده صادق می گوید: دیگر هیچ چیز به قبل از طوفان الاقصی و اقدام مستقیم نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی بر نمی‌گردد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» میرباقری چند سالی است که تمام تمرکز و هم و غم خود را روی سریال سلمان فارسی گذاشته و تلاش دارد تا سال ۱۴۰۵ این مجموعه را به آنتن برساند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز جهانی رمز عبور، محققان سایبری به دنبال آگاهی‌رسانی‌کاربران هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پاسخ مشروع ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی، نقطه عطفی در معادلات بازدارنده کشورمان و تغییر معادلات در منطقه شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تظاهرات همبستگی با فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا علی رغم همه سرکوب‌ها و اتهام‌زنی‌ها درحال گسترش است و به بسیاری از کشور‌های جهان نیز سرایت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است