فرهنگی‌هنری 00:01 - 30 آذر 1395
مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان» به زودی روی آنتن شبکه نمایش سیما می‌رود.

«فرار از زندان» روی آنتن شبکه نمایش/ سریالی که ۸ سال پس از دوبله پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی فرار از زندان (Prison Break) محصول آمریکا و در ژانر اکشن، جنایی، درام و تریلر است. داستان این سریال درخصوص فردی است که به جرم قتل برادر مشاور رئیس‌جمهور آمریکا به اعدام محکوم می‌شود.

در این سریال به کارگردانی پائول شیورینگ، بازیگرانی نظیر دامینیک پرسل، ونتورث میلر، آمائوری نولاسکو، سارا وین کالیز، پیتر استرمر، رابین تونی، رابرت نپر، ویلیام فیچنر، مارشال آلمن، رابرت ویسدم‌، دانای گارسیا، جودی لین اویکیف و .... ایفای نقش می‌کنند.

فرار از زندان از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. تهیه‌کنندگان این سریال شرکت آدلستین پاروز و فاکس قرن بیستم بودند. در کنار پل شیورینگ که خالق این اثر است، مت اولمستد، کوین هوکس، مارتی آدلستین، دان پاروز، نیل اچ. موریتز و برت رتنر سازندگان اختصاصی این سریال هستند. هم‌چنین برت رتنر کارگردان اولین قسمت این مجموعه بود. موسیقی این سریال را رامین جوادی ساخت و در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد.

حالا شبکه نمایش تصمیم گرفته این سریال را با پایان مجموعه پرطرفدار «خانه پوشالی» روانه آنتن کند و علاقه‌مندان می‌توانند هر شب می‌توانند این سریال را ساعت ۲۳ تماشا کنند.

شبکه نمایش درحالی تصمیم به پخش «فرار از زندا» گرفته که پیش از این و در سال ۸۸ خبری مبنی بر دوبله این سریال در شبکه سه سیما منتشر شد که با واکنش مدیران وقت رسانه ملی مواجه شده و پخش این سریال از تلویزیون کاملا تکذیب شد. در آن مقطع زمانی حدود ۴۰ قسمت از سریال «فرار از زندان» دوبله شده بود و حال باید دید تلویزیون برای نمایش این مجموعه تلویزیونی از همان نسخه دوبله شده استفاده خواهد کرد یا آن را برای دوبله به دوبلوران سپرده است؟

انتهای پیام/

 

 

 

 


8533775
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاونت صدای رسانه ملی در سالگرد عملیات طوفان الاقصی برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده که از شبکه‌های رادیویی پخش می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مسابقه تلویزیونی «نوآ»، نخستین برنامه‌ای است که در حوزه حجاب و عفاف در تلویزیون تولید شده است و به طراحی لباس‌های زنانه می‌پردازند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام رضا علیه‌السلام در یکی از احادیث خود درمورد دعا برای امام زمان (عج) فرموده‌اند که ما را از کسانی قرار ده که به وسیله آنان دینت را یاری می‌رسانی.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «آزادترین مرد جهان» به قلم راشد جعفرپور کلوری درباره زندگی مبارز محبوب و قهرمان عرب، سید حسن نصرالله است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هنرمند کشورمان گفت: اگر هر فرهنگی، رنگ دفاع را با آرمان‌های خود ترجمه کند شاید رنگ دفاع در هر جامعه‌ای به رنگ پرچم آن کشور نزدیک باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر سریال «دوقلوها» گفت: اگرچه همیشه مشکلات مالی بوده و هست، ولی ما بازیگران نباید نگران باشیم که آیا سر ماه پولمان را واریز می‌کنند یا نه.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از شرکت کننده‌های مسابقه قهرمان تنها چند ثانیه تا پیروزی فاصله داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صالحی نوشت: حضور رهبر انقلاب و اجتماع میلیونی مردم در مصلای تهران همچون موشک‌های وعده صادق بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کمدی «چگونه می‌توان قبل از مرگ مادربزرگ میلیون‌ها دلار پول به دست آورد» از سوی تایلند به اسکار رفت تا شمار فیلم‌های این رقابت به ۸۲ فیلم برسد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محسن برمهانی در پیامی‌ شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است