اجتماعی 09:15 - 22 مرداد 1401

لزوم ایجاد کارگروه استفاده از تجربیات پیشکسوتان ژاندارمری سابق

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور با پیشکسوتان و اعضای وابسته ژاندارمری سابق (ویدئوکنفرانسی) برگزار و در این نشست به نقش تأثیرگذار ژاندارمری در دوران دفاع مقدس، ضرورت بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان به عنوان نقشه راه و انتقال آن به نسل جوان و… پرداخته شد.

سردار حسین اشتری در این نشست با بیان اینکه بایستی از صحبت‌های دلنشین، گرم و سراسر تجربه و خاطرات تلخ و شیرین شما عزیزان بهره‌مند شویم، ادامه داد: فراجا به واسطه گسترده گی و تنوع مأموریت‌ها، وظایف سنگینی را برعهده دارد و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم شریف و شایسته ایران اسلامی است؛ امروز روند رو به جلو را در انتظامی کشور شاهد هستیم که این پیشرفت با قدرت، هوشمندی و تدبیر ادامه خواهد داشت و همه اینها به واسطه رشادت‌ها، دلاور مردی‌های شهدای جان برکف و نقش آفرینی پیشکسوتان و اعضای وابسته ژاندارمری سابق است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید براینکه امروز ارزشمندترین سرمایه فراجا نیروهای انسانی هستند، تصریح کرد: افتخار هر سازمان، نهاد و کشوری به سابقه و پیشینه خود است شما پیشکسوتان و اعضا وابسته، افتخار فراجا هستید؛ کارکنان، خصوصاً پیشکسوتان و اعضای وابسته هویت، شناسنامه و افتخار ما هستند از این رو ضرورت دارد که رشادت‌های شما بزرگمردان دلاور را چه در دوران دفاع مقدس، قبل و بعد از آن به نسل امروز جامعه انعکاس دهیم.

اشتری با اشاره به اینکه تلاش‌های مجاهدانه پیشکسوتان عزیز را ارج می نهیم، گفت: ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی و شهربانی سابق باعث عزت، سربلندی و افتخار نیروهای مسلح و فراجا هستند؛ نقش تأثیرگذار ژاندارمری در دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و هرگز فراموش نخواهد شد، شما عزیزان ذخیره‌های ارزشمندی برای مجموعه انتظامی کشور هستید و ما نیز مدیون دلاور مردی‌های شما بزرگ‌مردان در صیانت از امنیت کشور هستیم.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه فداکاری‌های ایثارگرانه پیشکسوتان در دفاع جانانه از ایران اسلامی به عنوان سند افتخار برای ما است، عنوان کرد: ضرورت دارد در راستای پیشرفت روزافزون سازمان از تجربیات پیشکسوتان به عنوان نقشه راه و انتقال آن به نسل جوان بهره ببریم.

سردار اشتری همچنین گفت: لازم است برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجارب این عزیزان در این کارگروه مطرح و در راستای استفاده بهینه از این تجربیات ارزشمند برای انجام مطلوب مأموریت‌های محوله برنامه ریزی دقیق و اصولی صورت بگیرد.

سردار اشتری در ادامه به جایگاه والای فراجا اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های معتبر افزایش اعتماد مردمی به فراجا را شاهد هستیم و این امر برای همه ما افتخار است؛ همچنین فراجا در میان دستگاه‌های خدمات رسان، از منظر مردمی حائز رتبه بالایی است و این مهم برای همه ما دستاوردی عظیم است.

سردار اشتری با اشاره به تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به لطف و عنایت پروردگار متعال و با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای ساختار جدید به تصویب رسید از این رو بایستی خداوند متعال را شاکر باشیم؛ این طرح و ساختار جدید مبدا تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر در کشور است و قطعاً شاهد تحول، پویایی و همچنین خدمتگزاری دوچندان به مردم خواهیم بود.

این مقام انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید معزز حاج قاسم سلیمانی و شهدای امنیت خاطرنشان کرد: جایگاه والا و رفیع فراجا مدیون خون پربرکت شهدای معزز و گرانقدر است؛ شهدای مظلوم فراجا به عنوان حافظان امنیت با ایثارگری و فداکاری از ایران اسلامی دفاع کردند، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ بزرگ‌مردی بودند که با رشادت‌های خود باعث افتخار هر آزاده ای در جهان شدند، امروز نیز شهید سلیمانی‌ها داریم که در زمان خود افتخار آفرینی کردند و لازم است که همه آن‌ها به درستی منعکس شود.


11652379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت (۱۰ فروردین) در وضعیت پاک است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تنها با ارائه تسهیلات و تزریق پول صنعت پویا نمی‌شود بلکه لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» احدپور گفت: خانه های هلال به عنوان دیده بان اصلی در کنار مردم هستند تا بتوانند گروه های امداد و نجات را از گستردگی میزان حادثه به موقع مطلع کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است