اجتماعی 11:48 - 16 تیر 1394
با اجرای طرح ابتکاری "مناره های شهر"، صوت زیبای قرآن و اذان در ایستگاه های مترو طنین انداز شد.

به گزارش افکارنیوز، محمد صائبی معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران "فرهنگسرای مترو" و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، قرائت قرآن و اذان در ۳ ایستگاه مترو در حال اجرا است.



وی افزود: در این برنامه قاریان برجسته نوجوان کشوری در سه ایستگاه امام خمینی چهارراه ولیعصر(عج) و دروازه دولت در آستانه اذان با قرائت قرآن سپس اذان فضایی سراسر شور و معنویت را در سطح ایستگاه های مترو ایجاد می کنند.



صائبی با اشاره به اینکه حضور قاریان نوجوان باعث جلب توجه مسافران مترو شده و اجرای برنامه را با استقبال خوبی مواجه کرده است تصریح کرد: قاریان این برنامه یک ربع قبل از اذان با حضور در این ۳ ایستگاه علاوه برقرائت قران، اذان را زنده اجرا می کنند همچنین با ایجاد ساز و کاری مناسب بعد از اذان، نماز جماعت در ایستگاه های مذکور برپا شده که تاکنون با استقبال خوبی هم همراه شده است.



گفتنی است، امیر علی یادگاری نفر اول رقابت های سراسری سال ۹۳، محمد حسین رفیعی و امیرحسین حیدری قاریان نوجوان حاضردر این ایستگاه ها هستند.

6710285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی در ۴ استان کشور درپی وقوع سیل و آبگرفتگی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران در خصوص زمان افتتاح مجموعه فرهنگی و تفریحی چهار باغ گفت: پیش‌بینی می‌شود تیرماه امسال فاز نخست پروژه چهار باغ افتتاح شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس بین الملل فراجا از دستگیری و استرداد زنی که از تعداد زیادی از شهروندان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود، به کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از اتخاذ تمهیدات امنیتی برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهر و استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان در دور اول انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی احراز شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر آنان در سراسر کشور خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی فراجا تاکید کرد که ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم پلیس آگاهی فراجا در سال جاری است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رئیس کل دادگستری تهران در ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی در حوزه واحد‌های تولیدی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار حسینی از تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک در کشور با مشارکت پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان تا خرداد ماه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر باغ وحش ارم گفت: با برنامه ریزی‌هایی که داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تولد گونه‌های باارزش در باغ وحش خواهیم بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است