ورزشی 14:49 - 28 مهر 1397
صعود هادی به یک چهارم نهایی
مصطفی حسین‌خانی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود برابر جردن باروز آمریکایی تن به شکست داد تا سریال شکست ناپذیری این کشتی‌گیر برابر کشتی‌گیران ایران کماکان باقی بماند.اما پرویز هادی در سنگین وزن با کسب دومین پیروزی به یک چهارم نهایی رسید.

حسین خانی کشتی برده را به باروز باخت/ ادامه سریال شکست ناپذیری باروز مقابل ایرانی‌ها

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در مجارستان،در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان در مبارزه دوم برابر جردن باروز چهره مطرح کشتی جهان از آمرکیا و دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد تا سریال شکست ناپذیری باروز مقابل کشتی‌گیران ایران کماکان ادامه داشته باشد.

حسین‌خانی در حالی این مبارزه را شکست خورد که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۳ بر ۳ و با توجه به اینکه امتیاز آخر را گرفته بود برابر باروز پیروز میدان بود اما در لحظات پایانی باروز موفق شد حسین‌خانی را به بیرون از تشک ببرد تا در نهایت ۴ بر ۳ پیروز شود.این مبارزه در تایم نخست ۳ بر یک به سود جردن باروز به پایان رسید.

حسین‌خانی پیش از این در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو در همان تایم نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد .

پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران نیز در کشتی دوم برابر ابراهیم سعیدوف از بلاروس 11 بر 2 پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.وی در کشتی اول نیز روبرت باران از لهستان و دارنده مدال برنز اروپا را مقتدرانه و با نتیجه یازده به صفر شکست داده بود.

محمد باقر یخکشی دیگر نماینده ایران در 4 وزن نخست پیش از این در دور نخست برابر حریف خود پیروز شده بود اما حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم مقابل تیلور آمریکایی ناباورانه تن به شکست داد.

انتهای پیام


9948321
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است