گوناگون 10:18 - 29 آذر 1393
انتشارات سوره مهر پرفروش‌ترین آثار آذرماه خود را اعلام کرد که در این میان، «پنجره‌های تشنه»، «دختر شینا»، «زندان الرشید» و مجموعه سروده‌های فاضل نظری در صدر‌اند.

دوباره تقریظ رهبری یک کتاب را پر فروش کرد

 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، انتشارات سوره مهر پرفروش‌های آذر ماه خود را اعلام کرد که بنابراین گزارش، کتاب «پنجره‌های تشنه» در صدر این فهرست قرار دارد.

 

«پنجره‌های تشنه» نوشته مهدی قزلی، نویسنده، از سفر ضریح جدید امام حسین(علیه‌السلام) از قم به کربلای معلی است. این اثر با زبانی ساده و در عین حال شیرین روایتی است از دلدادگی دوستداران اباعبدالله الحسین(علیه‌اسلام).



«پنجره‌های تشنه» برای اولین‌بار در سال گذشته از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شد و از همان آغاز با استقبال مخاطبان مواجه شد. رهبر معظم انقلاب نیز پس از مطالعه این کتاب، تقریظی بر آن نوشتند که این تقریظ در آستانه اربعین حسینی در جوار حرم سیدالشهدا(ع) رونمایی شد.



«دختر شینا» از دیگر عناوین پرمخاطب در این فهرست اعلام شده است. این کتاب دربردارنده خاطرات زنده‌یاد قدم‌خیر محمدی کنعان، همسر شهید حاج ستار ابراهیمی، است که به قلم بهناز ضرابی‌زاده به رشته تحریر درآمده است. این اثر از دوران کودکی راوی یعنی زمانی که او فرزند «حاج‌آقا» در روستای قایش رزن زندگی می‌کرد تا زمان شهادت همسرش، شهید حاج ستار را روایت می‌کند. محمدی در این کتاب هم به لحظات شیرین و هم به دوری‌های تلخ همسرش از خانواده اشاره می‌کند.



«ضد»، «اقلیت»، «آن‌ها» و «گریه‌های امپراتور»، سروده فاضل نظری، از دیگر عناوین پرمخاطب در فهرست آذرماه انتشارات سوره مهر عنوان شده است. «زندان الرشید» نوشته حجت‌الاسلام و المسلمین بهداروند، شامل خاطرات سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده از دیگر عناوین این فهرست یاد شده  است.



«دا»، «رفاقت به سبک تانک»، «لشکر خوبان»، «فیض‌بوک»، «بابانظر»، «آه با شین» و «نورالدین پسر ایران» از دیگر عناوین این فهرست یاد شده‌اند.

 

تسنیم

115

 


5452094
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است