استانی 12:55 - 04 آذر 1399

خسارات فتنه ۸۸ برای مردم تبیین شود/۹دی فرصت مقابله با توطئه ها

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) خواستار توجه هرچه بیشتر جامعه به حضرت ولی عصر عجل الله شد.

وی افزود با توجه به بیماری فراگیر و مشکلات موجود باید ضمن رعایت بهداشت به وجود قطب عالم هستی امام زمان عجل الله متوسل شویم.

محمودی اهمیت حماسه ۹ دی را به عنوان یکی از قله‌های افتخار آفرین این حماسه ملت ایران دانست و گفت: امسال نه دی ایام فاطمیه اول است و با توجه به اینکه حضرت زهرا سلام الله پرچمدار دفاع از ولایت و بصیرت افزایی بود باید از این فرصت جهت روشنگری و خنثی‌سازی سازی توطئه‌های دشمنان نهایت استفاده را برد.

دشمن دائماً در حال فتنه انگیزی است

وی افزود: دشمنان دائماً در حال فتنه انگیزی هستند که با لطف الهی تاکنون فتنه‌های آنان خنثی شده ولی ۹ دی و فاطمیه یک فرصت استثنایی جهت مبارزه با فتنه گری دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه‌های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ بود و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود.

وی گفت: ضمن اینکه مانند ۱۳ آبان بنابر نظر مقام معظم رهبری برای اجرای مصوبات ستاد کرونا احترام گذاشتیم و علی‌رغم گله مندی از اعلام و تصمیم گیری دیر هنگام این ستاد مراسم لغو شد ولی انتظار داریم برای برگزاری مراسم ملی و دینی دستورالعمل‌های بهداشتی را را تدوین کنند این نحوه تصمیم گیری ها آسیب‌های جدی را به همراه خواهد داشت.

محمودی گفت: ما برای یوم الله ۹ دی پیش بینی مراسم محدود همراه با رعایت تمام دستورات بهداشتی را خواهیم کرد ولی باید با برنامه ریزی های مناسب در فضای مجازی و تبلیغی با استفاده از ظرفیت‌های مساجد، هیئات مذهبی، بسیج شهرداری، دانشجویی، دانش آموزی و حوزوی اهمیت جدی داد.

وی از کلیه دستگاه‌ها خواست با استفاده از نظرات صاحبنظران برنامه‌ریزی مناسب را جهت گرامیداشت حماسه ۹ دی را داشته و به این شورا ارائه نماید.


10824780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است