استانی 09:53 - 12 فروردین 1394
معاون فرماندار کوهبنان بیان کرد
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار کوهبنان گفت: حضور گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان کوهبنان نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه است.

حضور بی‌سابقه گردشگران نوروزی در کوهبنان

محسن ایزدی امروز در حاشیه بازدید از اغذیه‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، اماکن اقامتی و قنادی‌های شهر کوهبنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در آستانه روزهای پایانی تعطیلات نوروزی گردشگران فراوانی، خود را از اقصی نقاط کشور و استان کرمان برای گذراندن ایام تعطیلات و بازدید از اماکن سیاحتی، زیارتی و طبیعی به شهرستان کوهبنان می‌رسانند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور گردشگران و تقاضای بالای متقاضیان در خرید اجناس و کالاهای مورد نیاز به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی، کنترل وضعیت بهداشت اماکن عمومی، بالا بردن کیفیت عرضه کالا و خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران نوروزی گشت ویژه توسط اکیپ سیار انجام شد.

رئیس کمیسیون نظارت بر تنظیم بازار شهرستان کوهبنان افزود: در این طرح با هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم رعایت بهداشت در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، رستوران‌ها، قنادی‌ها و نانوایی‌ها در قالب گشت نوروزی نظارت انجام شد و به تعدادی از آنها تذکر داده شد.

ایزدی تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی کشیک نوروزی اصناف شهرستان کوهبنان شامل تعمیرکاران، رستوران‌ها و اماکن اقامتی، نانوایی‌ها و مراکز عرضه سوغات تنظیم شده که به همراه شماره تلفن و آدرس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند به این اماکن دسترسی داشته باشند.

وی یادآور شد: با وجود نامساعد بودن شرایط جوی طی روزهای گذشته حضور گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان کوهبنان نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه بوده و آمار گردشگران از رشد قابل توجهی برخوردار است البته روند استقبال و اسکان مسافران نیز تا امروز به نحو مطلوب ارزیابی شده است.

ایزدی تاکید کرد: در نوروز جاری از استان‌های تهران، کرج، قم، اصفهان، خراسان‌رضوی، خراسان جنوبی، شیراز و یزد و شهرستان‌های تابعه استان کرمان مسافران زیادی به شهرستان کوهبنان سفر داشته‌اند و از اماکن تاریخی و زیارتی همچون آسیاب‌های آبی، بقاع متبرکه، مجتمع گردشگری پارک خواجه خضر و 72 عارف بازدید کردند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری کوهبنان عنوان کرد: نظر به اینکه شهرستان  کوهبنان از آب و هوای مناسب و اماکن تاریخی و سیاحتی فراوانی برخوردار است لذا در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به ویژه روز طبیعت مسافران و گردشگران فراوانی در بقاع متبرکه و روستاهای هدف گردشگری درب هود، باب حوض، کهن، رتک، فیدکوئیه بن‌در، کوه‌های هشونی، مناطق طغرالجرد، خانمکان و سبتک حضور پیدا می‌کنند.

ایزدی افزود: مسافران و گردشگرانی که به صورت گذرا و یا ماندگاری در شهرستان کوهبنان حضور پیدا می‌کنند، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق شماره تلفن 03433494532 در میان بگذارند و برای استفاده از مکان‌های مشخص شده اسکان به ستاد اسکان مستقر در اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان مراجعه کنند.

انتهای پیام/80012/خ20


6121247
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است