فرهنگی‌هنری 10:30 - 09 آبان 1393
رشت - ایرنا - امام جمعه املش با استناد به آیات قرآن گفت: خداوند دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده همه مسلمانان گذاشته که امر به معروف را بر نهی از منکر مقدم شمرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'تقی روحانی' عصر پنجشنبه در همایش رهپویان عاشورا این شهرستان افزود: اگر امر به معروف در جامعه خوب پرداخته شود زمینه منکر هم از بین می رود و اگر این دو فریضه الهی در جامعه اسلامی کم رنگ شود، سایر فرایض هم به تبعیت از آن کم رنگ خواهد شد.



وی اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن از این که امت اسلام را برترین امت خطاب کرده بخاطر همین دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است.



وی با تصریح بر اینکه بی تفاوتی نسبت به دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، عواقب ناگوارجبران ناپذیری را بدنبال دارد، اظهار کرد: همه آحاد مردم و مسوولان باید برای اجرای این فریضه مهم اسلامی تلاش کنند.



وی اضافه کرد: دشمنان اسلام آگاهانه و افرادی هم ناآگاهانه به روش های مختلف در حال القای این ذهنیت هستند که انجام امربه معروف و نهی از منکر بر عهده علمای دین و عده خاصی است و این توطئه خطرناکی است که عواقب ناگوار آن جبران ناپذیر است.



امام جمعه املش تاکید کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی و انسانی خیر و برکت می آورد و به آن قوام می دهد.



به گزارش ایرنا، در این همایش رؤسای هیأت های امنای مساجد و مذهبی، فرماندهان پایگاه های بسیج و ائمه جماعات و مسوولان کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور داشتند.



شهرستان املش در شرق مرکز گیلان واقع است.ک/2



7291/ 603

انتهای پیام /*


5081299
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست هم‌اندیشی شبکه آموزش سیما و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در جهت تولید برنامه‌های آموزشی مهارت محور برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله علی اکبر رشاد موضوع فلسطین را یک مسئله جهانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی افراد بی‌گناه را می‌کشد و جنایت می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا صادر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «رد چکمه پهلوی؛ نهادسازی و نهادزدایی دردوره پهلوی اول» به نقش مسجد به عنوان یکی از نهاد‌های فرهنگی و تمدنی در سطح جامعه می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام خداداده گفت: ما باید مراقبت کنیم تا دشمنان مفاهیمی مانند روز عشق، روز دختر، روز زن و روز پدر را مصادره نکنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جوایز پولیتزر دوشنبه‌شب در دانشگاه کلمبیا برای تجلیل از دستاورد‌های روزنامه‌نگاری، داستان‌نویسی و هنر برندگان خود را معرفی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل جدید «بر کرانه نور» همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با گرافیک جدید روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، فراخوان ششمین جشنواره سراسری نقالان علوی را با مدد مولی الموحدین امیرالمومنین امام علی (ع) منتشر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است