ورزشی 16:03 - 28 مهر 1399
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: حضور افراد فوتبالی و ورزش شناس در مجلس می تواند به حل مشکلات باشگاه ها کمک کند.

استیلی: در مجلس افرادی داریم که بر ورزش و فوتبال اشراف دارند

حمید استیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره جلسه برخی پیشکسوتان پرسپولیس و مدیران این باشگاه با نمایندگان مجلس اظهار کرد: بعد از مدت ها جلسه خوبی برگزار شد و درباره مشکلات پرسپولیس صحبت شد. امروز رئیس فراکسیون ورزش آقای فروردین به همراه آقای مالکی، آقای دنیا مالی و همین طور آقای قاضی زاده هاشمی به همراه چند نماینده دیگر در جلسه حضور داشتند. البته در این جلسه هم من و هم آقای پروین نسبت به غیبت برخی پیشکسوتان گله کردیم چون آنها هم باید دعوت می شدند. نمایندگان مجلس هم این گله ما را پذیرفتند که باید تعدادی از بزرگان باشگاه که بر گردن پرسپولیس حق دارند به جلسه می آمدند.

وی افزود: در این جلسه اکثر صحبت ها حول این محور بود که به پرسپولیس کمک بشود. در این شرایط بحرانی که دغدغه مردم این است که پرسپولیس از این وضعیت خارج شود همه باید کمک کنند تا مشکلات برطرف شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه شفافیت در قراردادها بحث بعدی این جلسه بود، گفت: شفافیت خیلی مهم است که باید وجود داشته باشد. نکته دیگری که باید به آن فکر شود این است که در کنار شفافیت برای مسائل مالی هم برنامه ریزی داشته باشیم. یعنی مشخص باشد چقدر قرار است هزینه کنیم و منابع تامین این هزینه ها از کجا است تا با مشکل مواجه نشویم. در مجموع می توانم بگویم در جلسه محور صحبت ها بر این بود که همه به پرسپولیس کمک کنند تا از این شرایط خارج شود و خودش را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. باید بپذیریم الان با توجه به مشکلات ارزی هزینه ها بالا رفته است اما با این حال آقای رسول پناه در جلسه خبر داده است که مشکل برانکو حل شده است اما به هر حال باشگاه برای فصل پیش رو نیاز به منابع مالی دارد.

استیلی تصریح کرد: وقتی در جلسه آقای فروردین به عنوان یک فرد فوتبالی حضور دارد و در کنار او افرادی چون آقای قاضی زاده هاشمی و همینطور آقای دنیامالی حاضر هستند قطعا با اشرافی که نسبت به مسائل ورزشی و فوتبالی دارند می توانند در این جلسات کمک کنند. ما امیدواریم با ادامه روند اینگونه جلسه ها مشکلات باشگاه ها برطرف بشود. الان شرایط قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا فراهم است و تیم فقط نیاز به یک همدلی دارد تا با قدرت در بازی فینال حضور داشته باشد.

انتهای پیام


10770947
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است