استانی 13:45 - 14 تیر 1394
همدان؛
معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد همدان گفت: صاحبان 58 واحد تولیدی در این استان به علت رعایت نکردن مسایل زیست محیطی اخطار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از همدان؛رفعت جو با اشاره به اینکه 297 واحد تولیدی در همدان مشغول به فعالیت هستند گفت: از این تعداد تنها 239 مورد دارای پروانه و 58 مورد آن واحد تولیدی غیرمجاز هستند.

وی افزود: در راستای اجرای قوانین و مقررات استاندارد ، به واحدهای تولیدی شامل صنایع ساختمانی، معدنی، چینی آلات بهداشتی و سردخانه ها که مشمول استاندارد اجباری هستند اخطاریه های قانونی ابلاغ شده است.


معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد همدان اضافه کرد : به واحدهایی که قوانین و ضوابط استاندارد را رعایت نکنند ابتدا اخطار داده می شود ولی در صورت رفع نکردن معایب علاوه بر معرفی به مراجع قضایی واحد تولید آنها تعطیل می‌شود.


رفعت جو تاکید کرد : ممکن است واحد تولیدی آلاینده نباشد ولی به خاطر جلوگیری و ممانعت از حضور بازرسان این سازمان و ارایه نکردن خود اظهاری که توسط یکی از آزمایشگاه های معتمد صورت می گیرد، اخطار زیست محیطی به آن واحد داده می‌شود.


وی تصریح کرد: بعد از ارایه اخطاریه ، مهلت قانونی توسط کارشناس استاندارد برای رفع معایب و ارایه مستندات لازم در زمینه اقدامات صورت گرفته تعیین می شود.

انتهای پیام/ز


6698830
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است