بین‌الملل 22:07 - 11 شهریور 1394
بر اثر انفجار انتحاری در مسجد مؤید در پایتخت یمن، دست کم 20 نمازگزار به شهادت رسیدند.

صراط: در پی وقوع این انفجار انتحاری که در شمال پایتخت یمن رخ داد، یک خودرو بمب گذاری شده نیز در خارج از مسجد منفجر شد تا افرادی را که به یاری مصدومان انفجار اول شتافته بودند، هدف قرار دهد.



به گفته شاهدان عینی، بمب اول که یک کمربند انفجاری بود، ساعتی پس از اذان مغرب در داخل مسجد منفجر شد و چندین کشته و مجروح برجا گذاشت. اما بمب دوم که در یک خودرو جاسازی شده بود، زمانی منفجر شد که نیروهای امدادگر و مردم برای یاری قربانیان انفجار اول آمده بودند.



سخنگوی وزارت بهداشت یمن، دقایقی پیش شمار قربانیان این انفجار تروریستی تا این لحظه را دست کم 20 شهید و ده ها مجروح اعلام کرد.



بنا بر این گزارش، بیمارستان موید که در این منطقه قرار دارد اکنون پذیرای شمار زیادی از مجروحان حادثه است و عملیات انتقال بقیه مصدومان همپنان ادامه دارد.



نخستین تصویر از انفجار امشب در مسجد مؤید صنعا را در ذیل مشاهده می کنید.



جزئیات انفجار در صنعا+تصاویر(18+)



جزئیات انفجار در صنعا+تصاویر(18+)



جزئیات انفجار در صنعا+تصاویر(18+)



جزئیات انفجار در صنعا+تصاویر(18+)


6999910
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت آرامکو اعلام کرد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سال گذشته نزدیک به ۱۵ درصد در سود خود کاهش داشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام امنیتی در استان صلاح‌الدین عراق از شناسایی و انهدام «خطرناک‌ترین هسته تروریستی» داعش در سامراء خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد این کشور اقداماتی مانند انتخابات را با هدف ارتقای خود و نه راضی کردن غرب انجام می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به عملیات موفق مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در «کرم ابوسالم»، حمله این رژیم به رفح را آغازی بر پایان نتانیاهو عنوان کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد تانک‌های صهیونیستی وارد رفح شده و گذرگاه این منطقه را اشغال کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اعضای اتحادیه اروپا بر سر نحوه صحیح برخورد با دعوت روسیه برای حضور در مراسم تحلیف پوتین، دچار اختلاف و سردرگمی شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور چین پس از ۵ سال به فرانسه سفر کرد و دیدار با همتای خود هشدار داد که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شی جینپینگ و امانوئل مکرون روسای جمهور چین و فرانسه هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شی جینپینگ و امانوئل مکرون رئیسان جمهوری چین و فرانسه هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگتر منجر می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار آمریکایی گفت حضور رئیس جمهور پیشین آمریکا در انتخابات موجب می‌شود فضای رسانه‌ای در داخل این کشور بیشتر به سمت دو قطبی شدن پیش رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است