ورزشی 17:36 - 12 اسفند 1393
اهواز - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش های جانبازان ومعلولان گفت: استان خوزستان به دلیل داشتن استعدادها و زیرساخت هایی که در آن ایجاد شده دارای ظرفیت بالایی در ورزش جانبازان ومعلولان است.

محمود خسروی وفا بعدازظهر سه شنبه در مجمع هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان در اهواز افزود: از این رو انتظار ما از این استان برای کسب مدال های مختلف در مسابقات برون مرزی به ویژه پارالمپیک زیاد است.



وی اضافه کرد: بخشی از مدال هایی که ایران همیشه در مسابقات پارالمپیک کسب کرده است به عهده ورزشکاران خوزستانی بوده است، زیرا ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد.



خسروی وفا به نبود تفاوت بین برندگان مدال در المپیک و پارالمپیک ورزش ایران اشاره کرد و گفت: این امتیاز خوبی است که برای ورزشکاران پارالمپیکی اخیرا در نظر گرفته شده است که موجب خواهد شد تا آنان با علاقمندی خاص در این گونه مسابقات شرکت کنند.



وی به روز 24 مهر اشاره کرد و گفت: این روز با تایید رییس جمهوری به عنوان روز ملی پارالمپیک نامگذاری شده، موضوعی که هنوز برای المپیکی ها در نظرگرفته نشده است.



خسروی وفا به انتخاب رییس هیات ورزش های جانبازان ومعولان خوزستان اشاره کرد و انتظار ما از همه کسانی که در این زمینه فعال هستند این است که رییس هیات را برای اجرای برنامه هایش کمک و همراهی کنند.



در همین نشست مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به اهمیت هیات ورزش های جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: ما در حد توان کمک های خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.



فرامرز کیانی زاده اضافه کرد: انتظار ما از فدراسیون این است که در اجرای برنامه های هیات کمک و همراهی کنند.



در همین نشست اخذ رای به عمل آمد و از میان دو داوطلب، مهرداد شیروانی با حداکثر رای یعنی 16 رای ماخوذه برای مدت چهارسال به عنوان رییس هیات ورزش های جانبازان ومعلولان خوزستان انتخاب شد.



7160/6064**1379

انتهای پیام /*


5968285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم قدیمی و پرافتخار کالچو پس از سه فصل غیبت در سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا به این رقابت‌ها برگشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید و او  ۲۰ بار به زمین آمد و رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم، اما این اتفاق رخ نداد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است