فرهنگی‌هنری 12:47 - 18 تیر 1393
نشست مشترک محمد خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی به منظور گسترش ابعاد برگزاری جشنواره در فضای دانشگاه های کشور و بهره گیری بیشتر از توانمندی و ظرفیت های مراکز بسیج دانشجویی برگزار شد.

اعلام آمادگی سازمان بسیج دانشجویی برای اکران فیلم های جشنواره مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در ابتدای این نشست به تشریح ابعاد برگزاری این رویداد فرهنگی و سینمایی در سطح ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: جشنواره فیلم مقاومت در سال‌های اخیر با احیای مجدد توسط بنیاد فرهنگی روایت، توانسته بارقه‌ای جدی از امید را در میان اهالی هنر و سینما و نیز جامعه ایثارگری و فعالان حوزه دفاع مقدس رقم بزند. این جشنواره همواره توانسته است برغم حملات ضد فرهنگی غرب و جریانات انحرافی درون کشورهمچون پناهگاهی امیدبخش و امن برای دلسوزان و هنرمندان دغدغه مند این حوزه را گرد هم آورده و زمینه وفاق ملی و همدلی عمومی را در خانواده سینما فراهم سازد.



دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت متذکر شد: جشنواره در این دوره با اهتمام ویژه به عرصه های بین المللی و داخلی هم، به لحاظ تنوع و گستردگی جغرافیایی و هم، کثرت و تنوع موضوعی و مضمونی تمایزاتی را نسبت به دوره های پیش طراحی کند که برگزاری همایش علمی سینمای مقاومت، میزگردهای تخصصی و نشست های موضوعی در قالب ملی و بین المللی، برگزاری همزمان جشنواره درسطح کشور و استان های مختلف و نیز، برگزاری جشنواره به صورت همزمان درچندین کشور دنیا از جمله این ویژگی هاست.



به گفته وی در این دوره شورای سیاستگذاری در نظر دارد با مشارکت طیف های مختلف مردم بخصوص دانشجویان و دانشگاهیان فرصت و شرایط لازم را برای استفاده این طیف فراهم کند و تاکید کرد: قطعا، در این زمینه سازمان بسیج دانشجویی با توجه به محوریت و نقش مهم آن در فضای دانشگاه ها و فعالیت های دانشجویی می تواند مهم و موثر باشد.

محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز در ادامه این نشست ضمن استقبال از برگزاری این جشنواره در محیط های دانشگاهی آمادگی سازمان بسیج دانشجویی را برای مشارکت و همکاری این حرکت ارزشمند اعلام کرد و گفت: هیچ شکی نیست که این جشنواره مهم و ارزشمند است و هرچه بتوانیم بیشترحمایت و کمک نمائیم گامی در مسیر توسعه و تقویت یک کار ارزشی برداشته ایم.

وی در ادامه افزود: آنچه مسلم است جشنواره مقاومت در فضای تخصصی به بدنه مردم نزدیک تر شود و هرچه مردمی تر شود آثار و برکات آن هم بیشتر خواهد بود و سازمان بسیج دانشجویی از ظرفیت های خوبی در دانشگاه ها برخوردار است و در کنار شما خواهد ماند.



خزاعی در پایان تاکید کرد: در این میان، بی‌شک امسال که سال اقتصاد و فرهنگ نام گرفته، انتظار برای مؤثرتر بودن و پررونق بودن این جشنواره بسیار بیشتر از پیش است که صد البته برآوردن چنین انتظاری نیاز به عوامل مختلفی دارد؛ ازجمله این عوامل که می‌توان به آن اشاره نمود، مسأله مشارکت های دانشجویی و مردمی است.


4194960
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مداح پیشکسوت کشور از ماجرای ترورش و نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها در برنامه «برمودا» شبکه نسیم گفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی گفت: امام جعفر صادق (ع) به عنوان یک شخصیت ویژه‌ی اسلامی؛ هم در جهان اسلام و هم در مکتب شیعه مطرح بوده که دانشمندان مطرح زمان نسبت به عظمت علمی حضرت (ع) همیشه معترف بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی گفت: نمایشگاه کتاب گردشگر خارجی دارد و می‌توان تور‌های بازدید گردشگران از نمایشگاه کتاب را فعال کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» چند روز تا رسیدن به یاری دیرین بیشتر نمانده است، یاری پنددان و خوش‌بیان که سعی فرهنگ‌دوستان بر این است که از کودکی انسان را با آن مانوس کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رادیو روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مردم باید بدانند که هر فردی می‌تواند بجای رقبه (زمین) حساب بانکی خود را وقف کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مسئول برگزاری اجتماع طلاب و روحانیون استان تهران با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گفت که حوزه علمیه به حضرت (ع) مدیون است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد که در ۶ ماه گذشته که هنوز کار تبلیغاتی برای وقف پول انجام نشده بود، نزدیک به سه میلیارد تومان وقف شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ ایران، سازوکار‌های تشکیل کمیته‌های مشترک برای مقابله با اخبار دروغ را بررسی کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ ایران، سازوکار‌های تشکیل کمیته‌های مشترک برای مقابله با اخبار دروغ را بررسی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است