استانی 21:30 - 08 مرداد 1393
شهردار ورامین خبر داد
شهردار ورامین از احداث بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی آبی در این شهرستان خبر داد.

احداث بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی آبی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری ورامین، علی حیدریان در حاشیه اختتامیه جشن شمیم رمضان در ورامین گفت: مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه کوتاه‌مدت و بلندمدت زیرساختی را کارشناسی، طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: با مشارکت سرمایه‌گذار و بخش خصوصی قصد داریم بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی موج آبی را در آینده‌ای نزدیک احداث و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

حیدریان بیان داشت: با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، شاد کردن دل مردم مؤمن ورامین با برپایی جشن‌های ملی و مذهبی از اولویت‌های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد که مورد حمایت و استقبال مردم دیار 15 خرداد نیز قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در 8 ماه گذشته و با شروع مدیریت جدید شهری و با رویکرد عدالت فرهنگی و خدمت‌رسانی بیشتر در سایه منویات مقام معظم رهبری در شهرداری ورامین برنامه‌های ویژه‌ای همچون اجرای سوگواره کوچه‌های بنی‌هاشم، برگزاری اردوی راهیان نور برای نخستین بار، میزبانی لیگ برتر تکواندو در ورامین، اجرای همایش‌های مختلف و جشن‌های ملی و مذهبی همچون ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) در پارک آزادگان، در ماه مبارک رمضان 30 کرسی تلاوت در 30 مسجد با حضور قاریان مشهور مصری، بین المللی و کشوری، ضیافت افطاری در مساجد، اعزام شهروندان به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، تجلیل از قاریان قرآن، فعال‌سازی خانه‌های فرهنگ خیرآباد و ده شریفا جهت استفاده بهینه از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان از برنامه‌های انجام شده در نقاط مختلف شهر است.

شهردار ورامین در پایان گفت: با نگاه مدیریت جهادی ساخت فرهنگسرای چند منظوره و احداث بزرگ‌ترین پارک شهر ورامین را در دستور کار قرار داده‌ایم.

گفتنی است، در اختتامیه جشن شمیم رمضان در ورامین علی حیدریان شهردار، سید محسن رضایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، محمد صمدی مسئول امور اداری، حجت الاسلام جغتایی نماینده ولی فقیه در سپاه و مجید شهریاری از هنرمندان تلویزیون و سینما حضور داشتند و با اهدای هدایایی نقدی و معنوی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر از برندگان مسابقات کودکان و معرفی سرداران شهید تقدیر شد.


4357919
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است