استانی 14:43 - 15 مهر 1401

مسئولان به مشکلات پنبه کاران دشت مغان رسیدگی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه فضای مجازی مهمترین ابزارهای دشمنان در جنگ نرم است، اظهار کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی کانون خانواده‌ها، نظام و انقلاب اسلامی را هدف قرار داده‌اند که فضای مجازی باید کنترل و مدیریت شود و نباید این فضا را به حال خود و برای جولان دشمنان رها کنیم.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح اشاره کرده و ضمن تبریک روز نیروی انتظامی گفت: پلیس از مردم و برای مردم است و همچنین پلیس حافظت امنیت و نوامیس مردم است و مردم شهرستان پارس آباد از تلاش‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت تقدیر می‌کنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه مسؤولان به نواقص و مشکلات مسکن مهر پارس آباد رسیدگی کنند، بیان کرد: شهرداری ویژه مسکن مهر و ضرورت تأسیس کلانتری در مسکن مهر که خواستار اهالی آن منطقه می‌باشد مورد انتظار است.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: پنبه در دست کشاورزان پارس آبادی مانده است که از مسؤولان انتظار است در این خصوص تدابیر لازم را انجام داده و مدیریت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه بحران آب جدی است، تاکید کرد: کشاورزان در خصوص الگوی کشت به اطلاعیه‌های جهاد کشاورزی و منابع آب مغان دقت کنند و همچنین کشاورزان باید در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و از آبیاری قطره‌ای استفاده کنند.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه گفت: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

خطیب جمعه پارس آباد ادامه داد: پایبندی به موازین شرعی، قناعت، ساده زیستی و عفو و گذشت باعث تحکیم و استوار ماندن خانواده سبب می‌شود.

وی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.


11704457
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است